Hoppa till innehåll

Vem är JS


J S

Recommended Posts

Js är en kille av årgång -63. Gillar jakt och fiske. Jagar helst med pilbåge och har utövat det i snart 20 år.

Medlem i Svenska Bågjägareförbundet sen 1989, www.bagjakt.org

Bor med fru och barn i Gästrikland.

Åker Toyota till vardags. Hatar att meka med bilar och därför blev det naturliga valet en Toyota Camry. Frugan kör en Toyota Landcruiser 4wd. Den får jag låna så mycket hon vill. Utmärkt bil att ta sig fram i jaktmarkerna.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Välkommen JS.

Jag hoppas att du på ett bra sätt kommer att bli en av representanterna för bågjägarna här på jaktsidan. Det ska bli väldigt spännade att höra era berättelser om jakt.

Orjant

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 2 years later...
Js är en kille av årgång -63. Gillar jakt och fiske. Jagar helst med pilbåge och har utövat det i snart 20 år.

Medlem i Svenska Bågjägareförbundet sen 1989, www.bagjakt.org

Bor med fru och barn i Gästrikland.

Åker Toyota till vardags. Hatar att meka med bilar och därför blev det naturliga valet en Toyota Camry. Frugan kör en Toyota Landcruiser 4wd. Den får jag låna så mycket hon vill. Utmärkt bil att ta sig fram i jaktmarkerna.

Haha! :D Du verkar åtminstone ha en snäll fru. :D

Välkommen! Vet inte om du har läst inläggen du har fått för du har då inte kommenterat något av inläggen... :D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.








×
×
  • Skapa ny...