Hoppa till innehåll

Varit på skjutbanan och skjutit på älgen


lsjonsson

Recommended Posts

Nu har jag varit på skjutbanan och tränat på älgen och även avlagt högviltsdekalen. Det var tur att man var så tidig som var så att man var där ca. 30 min före skjutning började, för det var så pass mycket folk så att dom begränsade antalet serier per skalle till 5 st oavsett om det varlöpande el. stillastående.

:D :D :D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Isjonsson, om du behöver mer träning så är jag banansvarig för älgbanan hemma. Så det är inga problem att öppna upp ett par extra kvällar. Dock fram tills knatten kommer (14/8) sen får jag byta blöjor ;D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Isjonsson, om du behöver mer träning så är jag banansvarig för älgbanan hemma. Så det är inga problem att öppna upp ett par extra kvällar. Dock fram tills knatten kommer (14/8) sen får jag byta blöjor ;D

Hej Twinn!

Jag tror att det är lite väl långt emellan oss.

::) ::) ::)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Själv har man klarat av det där nu har skjutit med både 9,3:an samt 8MM Rem.Mag  skotten satt där dom skulle..sköt guldmärke med bägge,men skall ändå skjuta mera innan allvaret börjar ;D ;D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Så sant Så sant..Hellre ett dåligt skott på tavlan än ett i skogen ;D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Misstänker det oxå....Men ska du åka söderöver så är du alltid välkommen!

Hej!

Jag är bjuden till Linus nästa sommar på vildsvinsjakt så då måste jag fara söder över. Ända till Skåne. Ca. 320 mil t o r men ett kul nöje. Har aldrig jagat svin förut. Sedan ska Vi hälsa på morsan och syskonen vid morsans stuga.

:D :D :D :D :D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.








×
×
  • Skapa ny...