Publicerat Juni 5, 201313 yr En dag spenderades på skyttebanan med att lufta hagelpangen. Innan skyttet smög jag mig iväg bortanför trappbanan och hittade 3st hindar betandes i sommarsolen 2 av dem på bild den 3 lade sig ned och vilade i sin helmörka päls
Publicerat Juni 5, 201313 yr Fina foton! Bävern hade brått över vägen. Söt valp o nalle! Det var bra tryck i bäversvansen. När han tryckte ifrån hoppade han minst 2 m
Publicerat Juni 5, 201313 yr Det var bra tryck i bäversvansen. När han tryckte ifrån hoppade han minst 2 m Ja, jag såg det! Ett ordentligt hopp var det iaf.
Publicerat Juni 5, 201313 yr En dag spenderades på skyttebanan med att lufta hagelpangen. Innan skyttet smög jag mig iväg bortanför trappbanan och hittade 3st hindar betandes i sommarsolen 2 av dem på bild den 3 lade sig ned och vilade i sin helmörka päls Dovhindar.jpg Snyggt foto o stiliga djur.
Publicerat Juni 5, 201313 yr såg den här lilla stackarn på gångplattorna idag. minsta humla jag sett tror jag.
Publicerat Juni 6, 201313 yr Var uppe hos Kkjon, nä ok. En bit ifrån. Men samma kulle. Mvh // Johannes
Publicerat Juni 6, 201313 yr Väldigt vad snett du kom med fokuset på maskrosen Det är riktigt fina bilder Och kaffet stod på mest hela dan
Publicerat Juni 9, 201313 yr Igår var en ny tur. Häftiga svarta moln svepte in men inte en droppe kom det. Såg dock det regnade längre bort.
Publicerat Juni 10, 201312 yr Jag var ut på en ö och skyddsjaga räv i lördags sämre väder kunna man ha haft en räv blev det och det finns minst en kvar!
Publicerat Juni 11, 201312 yr 2013-06-09-183.jpg Någon som har haft roligt med lite plåt, en svets o lite färg. Rondellhundar har man ju hör talas om Men detta????
Publicerat Juni 11, 201312 yr Rondellhundar har man ju hör talas om Men detta???? ...och här är hennes partner.
Publicerat Juni 11, 201312 yr En liten rädd krake som jag och brodern såg när vi var ute på Skogspromenad , trevligt att se att föryngringen är igång! De är minsann inte stora när de är små
Publicerat Juni 11, 201312 yr En liten rädd krake som jag och brodern såg när vi var ute på Skogspromenad , trevligt att se att föryngringen är igång! DSC_0437.JPG De är minsann inte stora när de är små Herregud vad söt den var. Nej, dom är verkligen inte stora.
Publicerat Juni 12, 201312 yr Herregud vad söt den var. Nej, dom är verkligen inte stora. Jag misstänkte att den skulle framkalla sådan reaktion Den såg väldigt hjälplös ut där den låg, jag misstänker att ljung inte är det bästa camouflaget..
Publicerat Juni 13, 201312 yr Jag misstänkte att den skulle framkalla sådan reaktion Den såg väldigt hjälplös ut där den låg, jag misstänker att ljung inte är det bästa camouflaget.. Ja och det var väl inget fel i det. Ja visst gör den det och den passar bra ihop med ljungen.
Publicerat Juni 20, 201312 yr Detta är en populär post. En dagg blöt björn en tidig morron förra veckan några hundra meter från huset!
Publicerat Juni 20, 201312 yr Med bössa på ryggen och kameran i högsta hugg fick jag denna fjoling med på bild
Publicerat Juli 27, 201312 yr Inatt hadde vi ett kraftigt och långvarigt åskväder. Tog några bilder inatt. Svårt att få bra blixtbilder på natten.
Publicerat Juli 30, 201312 yr Var ute hemmavid i markerna och gick med kameran. Ville få havremumsande vildsvin på foto. Slutade med dessa herrar och en älg som tog sig en kvällsmacka
Publicerat Augusti 2, 201312 yr Fick det här fotot från en av släktingarna i B. C. förut idag. Han hade fått det ifrån en bekant i Yellowknife, Northwest Territories.