Hoppa till innehåll

tatueringsfantaster?


zorox

Recommended Posts

Eller är det så att du även tatuerar ?

Ja jag tattuerar i mån av tid,är meningen att man ska kunna gå över helt till slut till att bara gadda,men då man vart inne o opererat sån där kappilär blablabla vad det nu heter så har man legat lågt ett tag. Ett bra sätt att hålla adhd:n i schack ;)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • Svar 193
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • Jezzica

    19

  • killer_mouse

    12

  • wonderboy

    12

  • shamani

    11

  • 2 weeks later...

Schyssta gaddningen folks! Stenhårt med bläck på kroppen!

Här är min gadd på bringan, värt all smärta och sittningar ^_^

post-2387-0-15705000-1312576143_thumb.jp

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jag kan väll också bidra till den här tråden som jag finner intressant emellanåt när ekonomin tillåter :rolleyes:

motivvalen är mestadels yrkesrelaterat förutom någon drake och nån ogenomtänkt spader från ungdomen :rolleyes:

post-9512-0-31372800-1312880167_thumb.jp

post-9512-0-07143200-1312880196_thumb.jp

post-9512-0-36318200-1312880597_thumb.jp

post-9512-0-78373500-1312880625_thumb.jp

post-9512-0-98752100-1312880681_thumb.jp

post-9512-0-44269000-1312880752_thumb.jp

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Ett gammalt (danskt) blyhagel som ligger inkapslat i handen har genom åren rört sig lite och lämnat ett svagt streck under huden. Räknas det?

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Ett gammalt (danskt) blyhagel som ligger inkapslat i handen har genom åren rört sig lite och lämnat ett svagt streck under huden. Räknas det?

Som blyförgiftning, eller? ;)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Lär ju inte vara giftigare än vissa tatueringsfärger :rolleyes:

Ställde till med krångel vid en handröntgen när jag slet av en sena för många år sedan. I säkringstummen :unsure:

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jag kan väll också bidra till den här tråden som jag finner intressant emellanåt när ekonomin tillåter :rolleyes:

motivvalen är mestadels yrkesrelaterat förutom någon drake och nån ogenomtänkt spader från ungdomen :rolleyes:

Berätta om Nyhavn...

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Mumlar förbi....mycket lågkvalité-hemmagaddar junk i den här tråden....

fortsätt förbi om det inte passar. eller låt bli o mumla funkar oxå

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Är inte att vara "tatueringsfantast" och att vara bärare av hemmagjort skräp och därmed sympatisera med hemmagaddare två helt olika och motsatta saker? (Jag vet att det inte bara är folk som sitter hemma som håller vansinnigt dålig standard också).

För mig är det så i alla fall. Och lägger ni upp skräpet får ni tåla kritiken.

(Med reservation för Rebecka och Salles tatueringar (benet) som faktiskt håller bra standard).

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

tatueringsfantast kan väl ändå innebära att man gillar tatueringar oavsätt om någon annan tycker det är skräp eller inte?

står fantast för att det ska vara helkroppsmotiv med detaljer av världsklass?

kritik kan man ge om man har bra grunder för det, annars kan man gott och väl hålla käften om sin åsikter.

du kan möjligen tycka dom är dåliga men andra kanske inte gör det vilket i mina ögon innebär att du kan sluta titta så slipper du se det. ingen tvingar dig att titta :excl:

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Haha vilken elitist du måste vara då. tråkiga inlägg o verkligt skumt att bara 2 i hela denna tråd har tatueringar av "bra standard".

Är inte att vara "tatueringsfantast" och att vara bärare av hemmagjort skräp och därmed sympatisera med hemmagaddare två helt olika och motsatta saker? (Jag vet att det inte bara är folk som sitter hemma som håller vansinnigt dålig standard också).

För mig är det så i alla fall. Och lägger ni upp skräpet får ni tåla kritiken.

(Med reservation för Rebecka och Salles tatueringar (benet) som faktiskt håller bra standard).

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...

jag har ingen en men vill ha min hund på ena över armen, så nu frågar jag,, är det nån som vet av nån som är MYCKET bra på hund motiv i norrland?

MVH JmK,,

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

jag har ingen en men vill ha min hund på ena över armen, så nu frågar jag,, är det nån som vet av nån som är MYCKET bra på hund motiv i norrland?

MVH JmK,,

Vet att mr. zid i Ö-vik är riktigt duktig på realistiska motiv och har gjort en del hundar förr..

Här har han ett gäng bilder på saker han gjort: http://sv-se.facebook.com/media/set/?set=a.219402084742884.68876.217569438259482&type=3

:D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.
×
×
  • Skapa ny...