Publicerat Januari 1, 201016 yr Tjenare! Tänkte kolla ifall det finns intresse här för Plott/stövarvalpar här bland alla räv/Lo/Björn jagande? Har parat min Plottik Puma (moder Chime of Sweden och far Rasmus Bodströms Oryx) med en avkomma från Rasmus bodströms Öland. Min tik driver räv,Lo och har börjat jaga lite Björn men har haft för lite chanser till det Hanen driver Räv,Lo och björn. Är andra kullen och jag har själv kvar en valp från första som verkar riktigt lovande Fler referenser finns av andra valpköpare ur första kullen. Valparna planeras födas runt månadsskiftet Feb-Mars så dom blir lagom ålder då snön kommer att jaga in dom på räv och Lo Ring gärna vid intresse och jag kommer att välja köpare efter dom jag känner känns seriösa och jagar mycket. /Jonas 070-5775299
Publicerat Januari 5, 201016 yr Detta är min tik från första kullen Vet av en kille i Härjedalen som kan vara intresserad, ska för medla ditt nummer till honom.
Publicerat Januari 5, 201016 yr Tjenare!Tänkte kolla ifall det finns intresse här för Plott/stövarvalpar här bland alla räv/Lo/Björn jagande? Har parat min Plottik Puma (moder Chime of Sweden och far Rasmus Bodströms Oryx) med en avkomma från Rasmus bodströms Öland. Min tik driver räv,Lo och har börjat jaga lite Björn men har haft för lite chanser till det Hanen driver Räv,Lo och björn. Är andra kullen och jag har själv kvar en valp från första som verkar riktigt lovande Fler referenser finns av andra valpköpare ur första kullen. Valparna planeras födas runt månadsskiftet Feb-Mars så dom blir lagom ålder då snön kommer att jaga in dom på räv och Lo Ring gärna vid intresse och jag kommer att välja köpare efter dom jag känner känns seriösa och jagar mycket. /Jonas 070-5775299 skulle vara intresant parning med tanke på ölands rovvilts intresse vad är hanen för blandning mer än finne/hamilton?? men för mej känns de inte rikteigt som de är dax för en sån valp nu då jag har lite andra planer inom att utöka mitt stall med en spets så om ett år eller nått våre de bättre för mej så samma parnig då o jag hämsk gärna vill ha en valp sen har jag inte rätta marken nu häller för en värken björn/lo stövare!
Publicerat Januari 11, 201016 yr Författare Tjenare! Hanen som jag parat med är 75% finne och 25% hamilton då tiken till hanen är renrasig finne med mycket bra skärpa skärpa. Öland va 50/50 finne/hamilton så valpar blir ju 50% plott 37.5% finne och 12.5% hamilton om jag räknat rätt /Jonas
Publicerat Mars 7, 201115 yr blir de en samma kombination nån gång så kan jag vara intreserad av en valp
Publicerat Mars 12, 201115 yr Tjenare! Tänkte kolla ifall det finns intresse här för Plott/stövarvalpar här bland alla räv/Lo/Björn jagande? Har parat min Plottik Puma (moder Chime of Sweden och far Rasmus Bodströms Oryx) med en avkomma från Rasmus bodströms Öland. Min tik driver räv,Lo och har börjat jaga lite Björn men har haft för lite chanser till det Hanen driver Räv,Lo och björn. Är andra kullen och jag har själv kvar en valp från första som verkar riktigt lovande Fler referenser finns av andra valpköpare ur första kullen. Valparna planeras födas runt månadsskiftet Feb-Mars så dom blir lagom ålder då snön kommer att jaga in dom på räv och Lo Ring gärna vid intresse och jag kommer att välja köpare efter dom jag känner känns seriösa och jagar mycket. /Jonas 070-5775299 säg till om de blir nå mer valpar framöver kan vara intressant då! Är inte de just nu då jag håller på å jagar in en unghund! MVH André
Publicerat September 1, 201114 yr skulle vara intresant parning med tanke på ölands rovvilts intresse vad är hanen för blandning mer än finne/hamilton?? men för mej känns de inte rikteigt som de är dax för en sån valp nu då jag har lite andra planer inom att utöka mitt stall med en spets så om ett år eller nått våre de bättre för mej så samma parnig då o jag hämsk gärna vill ha en valp sen har jag inte rätta marken nu häller för en värken björn/lo stövare! Vad ska du med hund till som e allergisk??
Publicerat September 1, 201114 yr Vad ska du med hund till som e allergisk?? för att de fanns när jag var mindre. emn vuxit bort, har ju en spets korsning i hemmet nu och fler finns de planer på att skaffa
Publicerat September 1, 201114 yr för att de fanns när jag var mindre. emn vuxit bort, har ju en spets korsning i hemmet nu och fler finns de planer på att skaffa Att skaffa en gatukorsning är som svära i krykan
Publicerat September 1, 201114 yr Att skaffa en gatukorsning är som svära i krykan äger du de så tur ja ska ta en efter Buster o lemplig tik då
Publicerat Mars 22, 201214 yr Jag söker efter en plott/stövare du har ingen på gång igen kanske? Elr du kanske vet någon som har? /mathias