Publicerat December 13, 201015 yr Jag tycker verkligen att denna nya skiten suger elefant balle,,, Det var ju konstruktivt...
Publicerat December 13, 201015 yr Har samma bild problem som Ledel och Exabit... Vad gör jag/vi för fel?
Publicerat December 13, 201015 yr Har sammabild som Ledel och Exabit... Vad gör jag/vi för fel? Testa att ladda om din cache i browsern. ctrl + r borde göra susen!
Publicerat December 13, 201015 yr "Testa att ladda om din cache i browsern. ctrl + r borde göra susen!" provade ctrl + r men fungera inte ändå.
Publicerat December 13, 201015 yr Fan va nice! Nu verkar det som att det går att använda sig av knappen "participated" i tapatalk! Ska kolla om det är likadant på t.ex.robsoft... Återkommer!
Publicerat December 13, 201015 yr Varken på robsoft eller edgeflyfishing så fungerar knappen, men på vår kära jaktsida! Kärlek.
Publicerat December 13, 201015 yr Författare Varken på robsoft eller edgeflyfishing så fungerar knappen, men på vår kära jaktsida! Kärlek. Kan ju bero på att de inte uppdaterat på ett tag?
Publicerat December 13, 201015 yr Jag lyckas inte heller att lägga till en bild.. Vi tittar på detta för tillfället...
Publicerat December 13, 201015 yr Kan ju bero på att de inte uppdaterat på ett tag? Förmodligen! Får hoppas att de gör det då, men andra ord... Iaf innan de tråkiga dagarna på älgjakten...
Publicerat December 13, 201015 yr Jag får väl vara en liten gnällspik och komma med lite förhoppningsvis konstruktiv kritik. Hade gärna sett lite mer kontraster, tycker att det blir lite för ljust vilket blir lite jobbigt när man har suttit och kollat på sidan ett tag, den förra designen var mer vilsam. En mörkare och lite bredare marginal skulle nog kunna avhjälpa det. Sen finns det en sak som verkligen stör mitt estetiska brunöga, det är att när man kollar på "Nytt innehåll" är inte varannan rad färgad utan färgningen är uppdelad i kolumner istället. Det gör att man lätt "läser snett", man får ingen linje som ögat följer.
Publicerat December 13, 201015 yr Författare Sen finns det en sak som verkligen stör mitt estetiska brunöga, det är att när man kollar på "Nytt innehåll" är inte varannan rad färgad utan färgningen är uppdelad i kolumner istället. Det gör att man lätt "läser snett", man får ingen linje som ögat följer. +1 på det sista, annars är jag nöjd
Publicerat December 14, 201015 yr Tapatalk=chatt eller??? // TapaTalk är en klient för att läsa forumet via smartphones. En mycket trevlig sådan skulle jag vilja tillägga. //Niclas
Publicerat December 14, 201015 yr TapaTalk är en klient för att läsa forumet via smartphones. En mycket trevlig sådan skulle jag vilja tillägga. //Niclas Det har blivit så att ja föredrar att läsa via telefonen i och med att man får upp de senast aktiva trådarna oavsett ämne så man missar inget som är av intresse. Sent from my iPhone using Tapatalk
Publicerat December 14, 201015 yr ser bra ut detta. MEN,på första sidan kommer samma ämnen upp i köpes säljes & bytes (hur vet man om forumet har Tapatalk instalerat??? verkade ju grymt bra)
Publicerat December 14, 201015 yr Författare ser bra ut detta. MEN,på första sidan kommer samma ämnen upp i köpes säljes & bytes (hur vet man om forumet har Tapatalk instalerat??? verkade ju grymt bra) Forumet HAR tapatalk installerat =) Så du behöver bara köpa tapatalk appen till din telefon, tuta och köra:)
Publicerat December 14, 201015 yr Jag är eländig på att hitta och undrar hur man får upp veckans nya inlägg istället för bara dagens??
Publicerat December 14, 201015 yr Jag är eländig på att hitta och undrar hur man får upp veckans nya inlägg istället för bara dagens?? Du klickar på "Dagens aktiva innehåll" sen ändrar du från "24 timmar" till "veckan" längst ner till höger.
Publicerat December 14, 201015 yr Nu kanske detta har fnulats på, men members=medlemmar är tom, skall den upp? Utöver det, vanesak men instämmer med föregående i frågan om utformning av sidan. /Christian
Publicerat December 14, 201015 yr Du klickar på "Dagens aktiva innehåll" sen ändrar du från "24 timmar" till "veckan" längst ner till höger. Tackar!
Publicerat December 14, 201015 yr Nu kanske detta har fnulats på, men members=medlemmar är tom, skall den upp? /Christian Nej det är den inte när jag tittar i den!?! Kan några andra svara på hur det ser ut för er? //Niclas