Publicerat April 12, 201115 yr Hej Jag kan inte hitta någonstans där man kan se alla trådar som man postat i. Det finns ju någon funktion för att bevaka vissa trådar, men det är inte riktigt det jag är ute efter. På grannkanalen finns en funktion som heter "visa mina inlägg" Den skulle uppskattas oerhört mycket av mig, och för den delen säkert många fler. Det kanske rentutav redan finns en sådan funktion här, men då har jag mitt blindstyre inte lyckats hitta den i såfall
Publicerat April 12, 201115 yr Hej Jag kan inte hitta någonstans där man kan se alla trådar som man postat i. Det finns ju någon funktion för att bevaka vissa trådar, men det är inte riktigt det jag är ute efter. På grannkanalen finns en funktion som heter "visa mina inlägg" Den skulle uppskattas oerhört mycket av mig, och för den delen säkert många fler. Det kanske rentutav redan finns en sådan funktion här, men då har jag mitt blindstyre inte lyckats hitta den i såfall Den funktionen hittar du i användarprofilen.
Publicerat April 12, 201115 yr Författare Hej Ja, iofs, men jag menade mer som en lista där man ser om det även är nya inlägg i den tråden man postat i. Precis som funktionen uppe till höger "view new content" En sådan funktion fast med sina egna inlägg hade varit nice Se detta mer som ett tips ;-)
Publicerat April 12, 201115 yr Bara för att jag är så snäll i dag så kan ni testa följande beta... Det finns nu ett nytt alternativ i er profilmeny. Den kan vara lite seg i början innan den har indexerat klart. Vi kör detta på försök och kollar att det inte påverkar databasen negativt. Mvh, Wizard - Admin