Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Ett hölster

Featured Replies

Publicerat

För ett tag sedan beställde jag ett hölster till min colt 1860 av Cliff Fendley. Jag är jäkligt nöjd med den. Det är en autentisk model av ett tidigt 1800- tals hölster.

Holster.gif

Me-1.gif

Me1.gif

He he katten ville vara med oxå :)

Me-and-cat.gif

Seved

Publicerat

Oj, vilken häftig stilstudie, släng dej i väggen Buffalo Bill ! Snygt vapen och hölster, katten är nog också snygg.

Publicerat
  • Författare

Japp jag blev jäkligt nöjd. Revolvern är en fin Colt mod 1860 en riktig pärla. Ha ha japp katten , Ja Måns heter han, han är så kelig så han kommer så fort man visar sej. Fn det är den största katt jag haft han väger minst 6 kg.

Seved

Publicerat
  • Författare

Här är en bild till. Det är på hölstret Colten en modell 1860 och min Hudsonbay kniv.

Combo.gif

Seved

Publicerat

Var är chapsen?? ;) Riktigt läckert bälte och hölster, Seved! På den översta bilen (och den nedersta) så ser bälte och hölster svart ut, men på bilderna där du bär utrustningen så ser det mer beige/brunt ut... Är det ljuset som gör det? Extra läckert med fransarna. :) Perfekt med colten till, men vad är smörkniven till för? ;):rolleyes:

Publicerat

den var riktigt cool ^_^

när skall du göra en matchande slida till kniven ?? ;)

MVH

/Eas

Publicerat
  • Författare

Var är chapsen?? ;) Riktigt läckert bälte och hölster, Seved! På den översta bilen (och den nedersta) så ser bälte och hölster svart ut, men på bilderna där du bär utrustningen så ser det mer beige/brunt ut... Är det ljuset som gör det? Extra läckert med fransarna. :) Perfekt med colten till, men vad är smörkniven till för? ;):rolleyes:

Ha ha inga chaps. Sista gången jag satt på en häst höll det på å gå illa. Det är ljuset. Jag har köpt ny kamera nu, så jag hoppas kunna ta lite bättre bilder nu :) . Färgen är brun. Det är färgat med valnöts bets. Ja jag gillar riggen skarpt. Ha ha smörkniven är till för björnarna om dom kommer för nära :) . Allt skämnt åt sidan sa slaktarn, det är en tids enlig kniv som kallas hudson bay kniv. Den var poppis bland bergsmän o indianer i början på 1800 talet.

Seved

Publicerat
  • Författare

den var riktigt cool ^_^

när skall du göra en matchande slida till kniven ?? ;)

MVH

/Eas

Tackar :) Ja jag har undrat det oxå. Men jag ska försöka hinna med det så fort som möjligt.

Seved

Publicerat

Den där var riktigt fin. Seved du ser ju livsfarli ut i den munderingen. Värre än herr macahan själv fast han hade hjuligare ben. hehheh

Publicerat
  • Författare

Ha ha Seved Machan Hjelm :D Det passar bra :D får väl göra en Bowie oxå.

Seved

Publicerat

Ha ha Seved Machan Hjelm :D Det passar bra :D får väl göra en Bowie oxå.

Seved

:lol:

Publicerat
  • Författare

Man kanske skulle söka om dom ska spela in nya avsnitt :lol:

Seved

Publicerat

Man kanske skulle söka om dom ska spela in nya avsnitt :lol:

Seved

Det gäller bara att du kan halta lite illa och vara snabb. ;) Som någon skrev i tråden om hans död - han kom till räddning på en fjärdedel av tiden av de som behövde hjälpen. Typ. :D

Publicerat
  • Författare

Ja det får jag nog jobba på lite. :D Ha ha ja han var lika snabb som stålmannen.

Jasså finns det en tråd om han.

Seved

Publicerat

Ja det får jag nog jobba på lite. :D Ha ha ja han var lika snabb som stålmannen.

Jasså finns det en tråd om han.

Seved

Den ligger "Runt lägerelden"

Publicerat
  • Författare

Tackar :)

Seved