Publicerat Juni 13, 201114 yr Har tidigare i våras köpt både kamera och väst, provade att sätta fast kameran bara i kardborre men den lossnade ganska fort när hunden sprang in i en liten tätning med aspar. Nu har jag äntligen fått skruvarna jag behövde för att göra den fullständig och det enda som nu är kvar är att prova hur den pallar att åka med hunden
Publicerat Februari 14, 201214 yr Coolt! Skulle också vilja ha en sådan, men känns som att det inte är någon större ide på en drivande hund lägg gärna upp filmer sedan
Publicerat Februari 15, 201214 yr eka : du kan ju alltid se saken hur cosmos perspektiv, har faktiskt funderat på tanken att ha en på wachteln!
Publicerat Februari 15, 201214 yr kan man få en med IRkamera till en grythund tro? hade varit fräckt och filma och se hur grytet ser ut.....
Publicerat Februari 16, 201214 yr kan man få en med IRkamera till en grythund tro? hade varit fräckt och filma och se hur grytet ser ut..... Har testat och funkar bra,men bilden blir inte jätte bra men klart duglig.. Har på min drivande en kamera ibland,man lär sig mycket och funkar riktigt bra,västen är från Nordicpredator och kamera är contourhd 1080p,funkar kanon
Publicerat Mars 2, 201214 yr Har tidigare i våras köpt både kamera och väst, provade att sätta fast kameran bara i kardborre men den lossnade ganska fort när hunden sprang in i en liten tätning med aspar. Nu har jag äntligen fått skruvarna jag behövde för att göra den fullständig och det enda som nu är kvar är att prova hur den pallar att åka med hunden Vad är det för väst och var köpte du den?
Publicerat Maj 22, 201214 yr Författare Kommer inte riktigt ihåg, sålde kameran men har kvar västen. Om någon är sugen kan jag sälja den...