Publicerat September 11, 201114 yr Tjena. Det lutar åt att bli en resa till Mallorca i may, dock är jag inte killen som gillar att ligga på stranden en vecka. har googlat och hittat lite info om att det erbjuds jakt på en bergsget som heter Balear Goat på Mallorca. har mailat då jaktfirmor för att få lite mer info. så vi får se vad dom svarar. är det någon här på forumet eller någon som känner någon som har jagat på Mallorca som kan dela med sig av sina erfarnheter
Publicerat Juni 7, 201313 yr Tjena. Det lutar åt att bli en resa till Mallorca i may, dock är jag inte killen som gillar att ligga på stranden en vecka. har googlat och hittat lite info om att det erbjuds jakt på en bergsget som heter Balear Goat på Mallorca. har mailat då jaktfirmor för att få lite mer info. så vi får se vad dom svarar. är det någon här på forumet eller någon som känner någon som har jagat på Mallorca som kan dela med sig av sina erfarnheter Hur gick det? Blev det någon jakt?
Publicerat Juni 7, 201313 yr Annars bedrivs intensiv jakt på nätterna i innerstan:-) Har man tur kan man få med sig ett byte hem, dock brukar dom rymma på morgonkvisten:-(
Publicerat Juni 7, 201313 yr Surrade lite med lokala jägare i samband med att jag fotvandrande där i höstas. Bortsett från geten ovan nämnd är det i princip uteslutande fågeljakt som bedrivs. Hur kvalitén är på denna vet jag dock inte.