Publicerat November 18, 201114 yr Tjänare! som titeln lyder som behöver jag en översättare från Oz till mm . tänkte handla läder från USA o allt är i oz . o ärligt..va fan e de då ? har för mig att det är vikten per kvadrat fot i plural o vinkel tjoflöjt.. nä... någon som vet ? Ha de bäst... Out there.. Eas
Publicerat November 18, 201114 yr Tjänare! som titeln lyder som behöver jag en översättare från Oz till mm . tänkte handla läder från USA o allt är i oz . o ärligt..va fan e de då ? har för mig att det är vikten per kvadrat fot i plural o vinkel tjoflöjt.. nä... någon som vet ? Ha de bäst... Out there.. Eas Här har du en bra omvandlare. http://hem.bredband.net/bhj56bhj/javascript/convert/vikt.html Mvh.
Publicerat November 18, 201114 yr Hur skall man kunna omvandla ett viktmått till ett areamått? De har mysko prylar för sig jänkarna som skall mäta storlek på saker i vikt när det är kvadratmeter som är det intressanta... Behöver man nya skosnören så frågar man inte "hej, jag behöver 24g skosnöre..." Lycka till och se nu till att du inte får en läderbit på 1x1cm eller tio hela hudar!
Publicerat November 18, 201114 yr Författare hallojs alla o tack för svaren Flex: den länken var bra till mycket men inte till att omvandla vikt till längd,men till svenska mått till us så funkar det kanon. Wizard: jo det blir ju lätt så.. hejs har ni 2 kilo bälte hemma på lager ? Galne: jo jag vet men det är tjocklek i mm som jag vill ha reda på. min jakt går vidare MVH Eas
Publicerat November 18, 201114 yr hallojs alla o tack för svaren Flex: den länken var bra till mycket men inte till att omvandla vikt till längd,men till svenska mått till us så funkar det kanon. Wizard: jo det blir ju lätt så.. hejs har ni 2 kilo bälte hemma på lager ? Galne: jo jag vet men det är tjocklek i mm som jag vill ha reda på. min jakt går vidare MVH Eas Här är vad du söker. http://reviews.ebay.com/How-the-Thickness-of-Leather-is-Measured_W0QQugidZ10000000000858717 Sug på den här talföljden. 3/64; 1/16; 5/64 Dom är för goa amerikanarna! Om du får bra pris är jag intresserad av att vara med och dela på frakten.
Publicerat November 18, 201114 yr EAS hur står det. Står det inte några mått. Har du en länk eller nåt Seved