Publicerat December 8, 201114 yr Jag har hittat ett spårhalsband i ett utförande som jag har letat efter ett tag men min bayrare är bara 6 månader så jag är lite osäker på vad jag ska ha för storlek. Ni som har bayrare, vad har ni för längd på era halsband? //Mekus
Publicerat December 10, 201114 yr Författare Å upp, visst borde det finnas nån på detta forum som äger både en bayrartik och ett måttband? //Mekus
Publicerat December 12, 201114 yr Har ingen bayrare men ett måttband och om jag hittar det ett halsband.... Återkommer!
Publicerat December 18, 201114 yr Jag har en hane av bayersk modell och innermåttet på spårhalsbandet som är av den grova lädermodellen mäter 42 cm än så länge. Han är 20 månader och har ganska grovt huvud. Det viktiga är att du kan ta av och på halsbandet utan att behöva öppna det. Mvh Einar
Publicerat December 18, 201114 yr Författare Jag har en hane av bayersk modell och innermåttet på spårhalsbandet som är av den grova lädermodellen mäter 42 cm än så länge. Han är 20 månader och har ganska grovt huvud. Det viktiga är att du kan ta av och på halsbandet utan att behöva öppna det. Mvh Einar Mycket tack!! Då vet jag vad som är väl i överkant för vad som kommer passa min tik //Mekus