Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Tapatalk och inlägg

Featured Replies

Publicerat

Någon mer än jag som inte kan skriva i vissa trådar? inte ens mina egna. Försökt ändra men kan bara visa profilen eller öppna i Safari:(

Använder ju iPhone.

Publicerat

Haft nämnda problem i en tråd hos njf, dock ingen annanstans...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Publicerat

Jag använder inte Tapatalk själv så jag kan inte testa men har ni problem med vissa trådar så våde det bra om ni postar dessa trådar här så får jag titta på vad som kan vara fel.

Se till att ni uppgraderar till senaste mjukvaran först i era klienter bara ;)

Observera dock att Tapatalk inte är något som vi tar ansvar för eftersom det är en mjukvara från 3:e part.

Publicerat
  • Författare

Jag använder inte Tapatalk själv så jag kan inte testa men har ni problem med vissa trådar så våde det bra om ni postar dessa trådar här så får jag titta på vad som kan vara fel.

Se till att ni uppgraderar till senaste mjukvaran först i era klienter bara ;)

Observera dock att Tapatalk inte är något som vi tar ansvar för eftersom det är en mjukvara från 3:e part.

självklart vet jag det om tapatalk

i mitt fall gäller det min annons om Leupold 3-9.. har försökt ändra till såld i två dagar men det går inte:( låter den vara kvar ett tag så du kan titta på det om du vill...

Publicerat

Efter senaste uppdateringen av mjukvaran & forumet funkar tapatalk klockrent på min Androidmobil, vilket det inte gjorde tidigare :rolleyes:

Sent from my ST17i using Tapatalk

• 3 months later...
Publicerat
  • Författare

Har problem igen:( uppdaterat oxå

Publicerat
  • Författare

Denna sidan/tråd kan jag inte skriva något på utan måste gå till datan:(

Publicerat

Jag kommer inte in via tapatalk längre... :huh:

Publicerat

Måste man använda tapatalk eller motsvarande för att kunna skriva ifrån en mobil??

/Nicke som väntar in en androidmobil....

Publicerat

Måste man använda tapatalk eller motsvarande för att kunna skriva ifrån en mobil??

Nej, det måste man inte.

Personligen föredrar jag att inte använda tapatalk för jag gillar inte det men det är en smaksak.

Publicerat

Då kastar jag in en följd fråga!

Vad fyller den för funktion då? Om man inte behöver använda det?

/Nicke

Publicerat

Tanken är att den skall förenkla översikten av forumet och anpassa det till det mindre formatet, prova och se om du gillar det eller inte.

Det finns en gratis version och en köpes.

//Niclas

Publicerat

Använder det sedan länge...köpesversionen (den är inte speciellt dyr). Gillar det skarpt! Följer fem st olika forum regelmässigt. Tapatalk ger snabbt en mkt bra överblick. Aldrig haft problem med funktion (kör det på androidtelefon)...tror mkt av detta är handhavandefel hos folk :P

Sent from my HTC Desire S using Tapatalk 2

Publicerat
  • Författare
Använder det sedan länge...köpesversionen (den är inte speciellt dyr). Gillar det skarpt! Följer fem st olika forum regelmässigt. Tapatalk ger snabbt en mkt bra överblick. Aldrig haft problem med funktion (kör det på androidtelefon)...tror mkt av detta är handhavandefel hos folk

Hut fasen kan det vara handhavande fel när det inte får upp en skrivruta, ibland verkar det som jag inte är inloggad eller nåt, bilderna i min avatar byts när jag loggat ut?

Just nu hade jag wizards hund i avatar;)

Innan en tecknad bild med en SvS

Publicerat

Vet bara att för mig funkar det klockrent :P Virus i telefonen!? Buggar i telefonens operativ!? :huh:

Publicerat

Ey! Geswaren mich! Hur ska jag nu annars kunna vara ute i skogen?

Jävla tapatalk...

Publicerat

Hut fasen kan det vara handhavande fel när det inte får upp en skrivruta, ibland verkar det som jag inte är inloggad eller nåt, bilderna i min avatar byts när jag loggat ut?

Just nu hade jag wizards hund i avatar;)

Innan en tecknad bild med en SvS

Det är i sådana fall pissdålig cache-hantering i din klient på telefonen.

Precis en av anledningarna till att jag absolut inte tänker använda en sådan klient till forumet!

Man kanske skall skriva en egen klient ;)

Publicerat

Jaktatalk? ;)