Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

kråkjakt

Featured Replies

Publicerat

vet att det är lite tidigt för kråkjakt :wub: men tänkte att jag ska börja tidigt med detta ämne så att jag har rejält med tips till mars, april och maj för det är väl 3 av dom bästa kråkmånaderna. Men hur som helst hade tänkt köra kråkbulvanjakt med kött och crowen. så därför undrar jag tror ni att Jaktias kråkbulvaner är något att ha för dom kostar ju bara 65 kr :blink: rätt billigt :D

och förresten behöver man camotejp på pipan när man jagar kråka tackar för alla svar MVH Linus

Publicerat

He he.. har du kollat något i arean Fågeljakt innan? Finns en del trådar redan om detta :D

Sen är de väl inte så där hysteriskt lovliga i maj såvida man inte har något skäl att skyddsjaga dem.

Camotejp behövs inte på bössan men lite omdöme dvs inte vifta med bössan i onödan förrän du avser skjuta.

Mvh!

Publicerat
  • Författare

det har du alldeles rätt i hipshot bara lovliga till 15 april :wub: :wub: :wub:

Publicerat

Ska vi stänga Kråkjakts tråden som ligger här och fortsätta här istället, den gamla som jag startade börjar det bli ganska många sidor.

Publicerat

Min spontana tanke är att vi gör tvärtom, mer kunskap och information i den äldre tråden även om den må vara svårgreppad. Vad tycker du själv Foffe i egenskap av trådskapare?

Mvh!

Publicerat

Min spontana tanke är att vi gör tvärtom, mer kunskap och information i den äldre tråden även om den må vara svårgreppad. Vad tycker du själv Foffe i egenskap av trådskapare?

Mvh!

Då gör vi så då kör vi på i den gamla tråden den har ju levt på sen 2009 finns ju många bra tips iden.

Edit: Stänger denna och hänvisar hit: http://www.jaktsidan.se/ipb/topic/19425-kraakjakten/page__pid__587142__st__420#entry587142

Gäst
Det här ämnet är nu stängd för ytterligare svar.

Användare som läser detta 0

• Inga registrerade användare tittar på detta sida.

Account

Navigation

Sök

Sök

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.