Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Hjälp mig att göra rätt från början!

Featured Replies

Publicerat

Tjo!

Var ut idag och provsköt min PSE Stinger för första gången. Jag filmade lite för jag tänkte att ni som faktiskt kan detta kanske kan hjälpa mig och ge mig lite tips om hur jag ska stå/dra korrekt och säkert mer som jag inte tänker på. Jag kan tänka mig att jag gör det mesta "fel". Så därför får ni gärna kasta upp lite tips om hur jag ska göra så blir det rätt från början!

Tänk på att jag är en total nybörjare så det kanske inte ser "snyggt ut" i era ögon :unsure: .

Länk till klippet:

http://www.youtube.com/watch?v=dqHCcXvdDeA

Publicerat

Tjena, För sdet första borde den som filmat, filmat från andra hållet, dvs så man ser hur det ser ut "framifrån" :) Men det ser ut som du har strängen rätt långt ifrån kinden näsan? sök på youtube så ser du förhoppningsvis hur det ska ,bör se ut. letade raskt fram en kort konsist länk så du får en hum om hur :)

Publicerat

Skit i den, kolla här istället ;)

Publicerat
  • Författare

Tjena, För sdet första borde den som filmat, filmat från andra hållet, dvs så man ser hur det ser ut "framifrån" :) Men det ser ut som du har strängen rätt långt ifrån kinden näsan? sök på youtube så ser du förhoppningsvis hur det ska ,bör se ut. letade raskt fram en kort konsist länk så du får en hum om hur :)