Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Uselt skytte i film...

Featured Replies

Publicerat

Nej det är klart... träffar man rätt i nacken så går de ingenstans. Träffytan är ju inte så värst stor bara så det kan ju bli tråkigt om skottet tar nån cm fel.

Publicerat

det har du helt rätt i det är verkligen surt. det var som en kille :ph34r: som satt på våran gamla åtel och fick fram en fin galt så därför skulle han ta ett hjärtskott för snabb död och behålla så mycket kött som möjligt och han bommade med några centimeter och sköt av båda frambenen :(:unsure: i och för sig så var det tur för om det bara hade varit ett så hade den sprungit i väg och då hade vi ju ha fått ringa eftersöks kungen NS :) men i alla fall så givet vis avlivade han den på ett kick och allt slutade väl så men allt det onödiga för köttet och knall och fall nästan så vi kan väl komma överens om att det är bäst med lungskott för då ramlar dom efter 50-100 meter ändå och det är ju stor träffyta men vist förstår man ju vissa för det är ju alltid bra och roligt med knall och fall för då är man säker :)

Publicerat

kollade extra noga nu det är precis vad vi har snackat om man ser ju tydligt att det är en kille som skjuter långt bak i ryggraden och då fortsätter den att springa med släpandes bakben men jag ska vara tyst nu :wub::D

Publicerat

Det j***igaste jag sett var för ett par år sedan, en kompis hade fått låna en hemma inspelad jaktfilm från en av hans jobba kompisar (invandrare). Kommer inte ihåg vilket land det va, men i den så sköt de automat eld med AK47or efter grisarna. Kunde knappt tro det jag såg, film jävlen åkte ut fortare än kvickt. va det värst jag sett!

Blir förbannad bara jag tänker på det!

Publicerat

Det j***igaste jag sett var för ett par år sedan, en kompis hade fått låna en hemma inspelad jaktfilm från en av hans jobba kompisar (invandrare). Kommer inte ihåg vilket land det va, men i den så sköt de automat eld med AK47or efter grisarna. Kunde knappt tro det jag såg, film jävlen åkte ut fortare än kvickt. va det värst jag sett!

Blir förbannad bara jag tänker på det!

Bara tänka på vad folk gör mot varandra i länder så....tyvärr

Publicerat
  • Författare

Bara att titta på denna film.... Speciellt 0:40 in i filmen.

http://www.youtube.com/watch?v=z_T3-q7ZjcY

Skadskjuta en gris i bakbenet (visst kan det gå fel) men sedan ta nästa medans den snurrar i cirklar och få till en lika dålig träff....

Publicerat

Farsan jobbade i forna Jugoslavien ett par vändor och blev vid ett tillfälle bjuden på vildsvinsjakt. "Har ingen bössa, så jag får nog tacka nej".

- Inga roblems. Ta den här fina gamla AK47an så ska det bli bra...

Stabben hängde med på jakten men gav fan i att stoppa pilar i puffran -_-

//F

Publicerat

Ser ut att ha klockren vinkel på det skottet...not!