Publicerat Februari 16, 201313 yr Stora horn på dessa "rådjur". http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/djurnatur/article16242744.ab
Publicerat Februari 16, 201313 yr Detta är en populär post. Aftonhoran i ett nötskal. Och dessa ska vara med och föra debatten om jakt.
Publicerat Februari 17, 201313 yr Tycker mer att det ser ut som vitsvanshjortar Disney kallar ju deras kalvar för roedeer :biggrin:
Publicerat Februari 17, 201313 yr Jag vet inte men tycker nog det ser ut som en kula studsar och tar den sista hjorten i höger framben.. Mvh!
Publicerat Februari 17, 201313 yr Hur många ggr Elk = Älg till och med i naturprogram vad jag för stått såElk = älg på britiska Moose = älg amerikanska vet inte om det stämmer.
Publicerat Februari 17, 201313 yr vad jag för stått så Elk = älg på britiska Moose = älg amerikanska vet inte om det stämmer. Amerikanska; Elk/Moose= Kronhjort/Älg. Brittiska; Elk= Älg..och kronhjort på brittiska är Red deer
Publicerat Februari 17, 201313 yr Jag vet inte men tycker nog det ser ut som en kula studsar och tar den sista hjorten i höger framben.. Mvh! den verkar ha jäkligt jobbigt å komma där ifrån!!
Publicerat Februari 17, 201313 yr Amerikanska; Elk/Moose= Kronhjort/Älg. Brittiska; Elk= Älg..och kronhjort på brittiska är Red deer elk är vad vi kallar Wapitihjort
Publicerat Februari 17, 201313 yr Rätt roande eller inte när en Wapiti/Elk visar sig i rutan och älg dyker upp i textremsan, tydligen rakt av en översättningsmiss.
Publicerat Februari 17, 201313 yr Rätt roande eller inte när en Wapiti/Elk visar sig i rutan och älg dyker upp i textremsan, tydligen rakt av en översättningsmiss. jupp tyvärr så är det ibland många såna missar
Publicerat Februari 17, 201313 yr elk är vad vi kallar Wapitihjort jepp nu var det dock bara nämnda länder jag återgav;)
Publicerat Februari 17, 201313 yr jepp nu var det dock bara nämnda länder jag återgav;) och det är fortfarande wapitihjort som kallas elk inte kronhjort
Publicerat Februari 17, 201313 yr Jag vet inte men tycker nog det ser ut som en kula studsar och tar den sista hjorten i höger framben.. Mvh! Får nog hålla med. Tycker inte att den ser riktigt kry ut när den springer iväg...