Publicerat April 15, 201313 yr Söker jakt i Skåne, vi kan väl begränsa det till ett tiotal mil från Trelleborg, liten som stor mark. All jakt är av intresse, skriv ett pm så skickar jag en presentation eller ringer upp. Kommer vi bra överrens kan du säkert följa med till Småland på jakt till hösten. Mvh Rasmus
Publicerat April 16, 201313 yr Hej Kan inte erbjuda jakt, men bor i Trelleborg. Har inga tränings vänner här nere. Var övningsskjuter du?
Publicerat April 16, 201313 yr Författare Har inte heller några vänner att övningsskjuta med, skickar ett pm. Hej Kan inte erbjuda jakt, men bor i Trelleborg. Har inga tränings vänner här nere. Var övningsskjuter du?
Publicerat Juni 14, 201312 yr Nu måste vi snart hitta nått Gustafsson......... Har inte fått svar av grannen ännu :-( Sent from my iPad using Tapatalk HD
Publicerat Augusti 26, 201312 yr var i skåne jagar och övningsskjuter ni?? Hej Vi båda bor i Trelleborg och övar i samma ort. Ibland övning på spillepengen i Malmö. Viss jakt har vi i blekinge och Småland.
Publicerat Augusti 26, 201312 yr Okok lite synd för jag letade efter en eller två skyttepolare Var håller du hus?
Publicerat Augusti 27, 201312 yr Var håller du hus? Övniningsskjuter i Dagstorp och jagar i skåne, blekinge och ibland småland
Publicerat September 13, 201312 yr Jag pangar i Furulund när jag väl tränar Har möjlighet att vara ganska ostörd där.
Publicerat September 13, 201312 yr Jag pangar i Furulund när jag väl tränar Har möjlighet att vara ganska ostörd där.Vart ligger det?Sent from my iPad using Tapatalk HD
Publicerat September 13, 201312 yr utanför kävlinge. Så jag har en bit att köra. Men vad gör man inte för sin gammla förening
Publicerat September 14, 201312 yr utanför kävlinge. Så jag har en bit att köra. Men vad gör man inte för sin gammla förening Du har inte testat Dagstorps skyttebana där är man oxå helt ensam för det mesta
Publicerat September 14, 201312 yr Både den för gevär och den för annat som ligger strax innan på vägen är testade
Publicerat Mars 7, 20179 yr Kan ju bolla lite för kommande städdag på Dagstorp skjutbana den 13 April. Brukar inte vara så mycket folk där. Så vi kan väl chocka styrelsen som brukar vara där å städa.