Hoppa till innehåll

Alaskas Vilda Västern - start ikväll 2014-03-05 TV 10 21:00


lsjonsson

Recommended Posts

Det var kul att kolla på :thumbsup:

Den stora revolvern med kikarsiktet sålde dom på "Auction Hunters" på Discovery channel till honom. Jag kollar för mycket på tv! :D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Det var kul att kolla på :thumbsup:

Den stora revolvern med kikarsiktet sålde dom på "Auction Hunters" på Discovery channel till honom. Jag kollar för mycket på tv! :D

Ja visst var det det!

 

Det var ett stort hål i den revolverpipan. :thumbsup: 

Söt liten nalle som kom när dom höll på att ta ur hjorten. :yes:

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Ganska fejkat det där med björnen,snöflingor i luften runt björnen men ej 200m bort där dom stod :thumbsup:

Men ska väl vara lite för spänningen också.Tv underhållning.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Ganska fejkat det där med björnen,snöflingor i luften runt björnen men ej 200m bort där dom stod :thumbsup:

Men ska väl vara lite för spänningen också.Tv underhållning.

Man ser det direkt, det är samma med "Yukon Men" och dom andra programmen om Alaska, dom lever lite på ryktet om hur remote och farligt det är där och skapar spänning så att man inte ska byta när reklamen kommer ;)

Men gillar dessa program bättre än många andra så man får väl ta det med ett leende :smile:

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Man ser det direkt, det är samma med "Yukon Men" och dom andra programmen om Alaska, dom lever lite på ryktet om hur remote och farligt det är där och skapar spänning så att man inte ska byta när reklamen kommer ;)

Men gillar dessa program bättre än många andra så man får väl ta det med ett leende :smile:

 

Då vet du ju vad som väntar dig den dagen du ska åka dit Anders. :thumbsup:

Nalle Puh står runt knuten o lurar. :yes:  :whistling:

 

Jag gillar också dessa program bättre än många andra naturprogram. :thumbsup:

 

Lite action och -40. :smile:

  • Like 1
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Kollade ikväll, det kändes som att dialogen var rätt "styltig" lite som att de läste innantill. Sköna karaktärer dock..

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Dom 4 hagelbössorna var ju häftiga som dom monterade på 4-hjulingen.

Dom hade suttit på något flygplan förr i tiden. :smile:

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

I andra avsnittet fixar de lax och leker med en minikanon...

 

Luktar lite som en avfällning av "Sons of guns" som visserligen är lite mer AR-inriktat men jag finner temat är hitintills detsamma: vapenaffär, udda karaktärer och en inkvoterad donna - avsnittet avslutas med provskutning av förvärvad specialare.

 

Dock inget gnäll från min sida, gillar konceptet - även om en röd tråd går igen i så många serier (Pawn Stars, Cajun Pawn Stars, Sons of  guns, ...).

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Eftersom jag vaknar ett antal timmar före resten av familjen kan det bli lite tid över efter morgonrastningen av hunden.

Med moderna prylar såsom "inspelningsbar hårddisk/box" eller vad det nu heter så var det iaf bättre med Alaska än repriser på tex gokväll eller landet runt till morgonkaffet. ;-)

Skickat från min C6903 via Tapatalk

  • Like 1
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Koppla av lite grabbar,ta en kopp kaffe och garva lite åt vad som sägs i serien istället.

 

Jag tycker den är bra på sitt sätt :yes:

 

/Mike

  • Like 1
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Vet inte om det var den serien jag kollade på, det var iaf en vapentekniker som gjorde hembesök i guldgrävar lägren.

Tyckte den var rätt skön, finns så mycket skit på tv så jag ser inte vad som skulle vara speciellt kasst med just den här serien. Fast jag såg iofs bara 10 min

/Urban

  • Like 2
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Vet inte om det var den serien jag kollade på, det var iaf en vapentekniker som gjorde hembesök i guldgrävar lägren.

Tyckte den var rätt skön, finns så mycket skit på tv så jag ser inte vad som skulle vara speciellt kasst med just den här serien. Fast jag såg iofs bara 10 min

/Urban

 

Helt rätt! Fick bet. i guld. :smile:  :thumbsup:

Det är bara att hålla koll på resten av avsnitten. :thumbsup:

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Säsong 2 startar imorgon onsdag 19/3 kl. 22. 00 i TV 10 med repris kl. 8.30 dagen efter. :thumbsup:

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jag måste säga att jag tycker bättre och bättre om serien. Det är ju jäkligt sköna karaktärer. Mitch är nog min favorit tätt följd av Hans. :)

  • Like 1
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jag gillar den också. :thumbsup: Ja visst är det lite speciellt över hela gänget men det är som du säger Mitch o Hans är lite speciella av sig. :yes:

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Ni har samma förmåga att äta chips i varje fall, det är klart efter att ha sett ett avsnitt av programmet. / Mr W

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jag gillar phred eller den blivande Mrs Mike ;)

/ Mike

Hon var ju och svansade efter nån snubbe igår, det satte dock Hans effektivt stopp för...

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Lite avslappnande o rolig om man jämför med allt annat som visas på burken.

Lite storslagna naturfoton ibland gör ju inte saken sämre och sedan har vi Phred. :thumbsup:

Hans är ju lite speciell av sig. :thumbsup: Ken också för den delen.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Men nog verkar de rätt klyddiga som smeder!? Som när den gråskäggiga gamla gubben byggde en 'survival kit' bössa...huvva ;-) Men det är utan tvekan ett underhållande program att slå ihjäl lite tid med B-)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Ja, gammelgubben i gråskägget skulle jag inte anlita.

Ja visst är det det! :thumbsup:

Man får ju sig ett gott skratt mellan varven. :smile:

 

Skulle du ta med Dig Hans ut till Kodiak Island som jaktguide vid björnjakt?

Han verkar kunnig tycker jag. :smile:

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.








×
×
  • Skapa ny...