Hoppa till innehåll

Uppdatering av forumets mjukvara!


Wizard

Recommended Posts

På 2017-12-10 at 12:12 shamani sa:

Alternativet finns inte på mobilen.. 

 

Tapatalk? De funktioner och/eller ickefunktioner som finns där är inget vi på jaktsidan har att göra med, eller kan påverka/ändra vad jag vet.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

22 minutes ago Jämta sa:

 

Tapatalk? De funktioner och/eller ickefunktioner som finns där är inget vi på jaktsidan har att göra med, eller kan påverka/ändra vad jag vet.

Jag använder inte tapatalk.. 

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

24 minutes ago shamani sa:

Jag använder inte tapatalk.. 

Om du surfar via vanliga webben så ska du ha exakt samma funktioner som om du surfar på datorn, men om du använder den mobilanpassade versionen av sidan, så är det möjligt att alla funktioner inte finns med.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

1 hour ago Arctic sa:

Känner servern själv av vilken typ av browser som används eller finns det en separat URL till den mobilanpassade versionen?

Det känner servern av själv!

  • Like 1
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Är det bara för mig som forumet buggar? Surfar via en iphone och det har varit mycket nu att när jag ska posta inlägg så kan det bugga sig så jag inte kan lägga in emoji:s, liksom vara står och tuggar. Och sen när jag ska skicka inlägget så står det också bara och tuggar och postas inte. Går jag sen in och klickar på posta inlägg på nytt så kommer det gamla jag skrivit upp och brukar gå att posta direkt (hände faktisk när jag skulle posta detta också)

Utöver det så upplever jag forumet segare än vanligt...

 

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.
×
×
  • Skapa ny...