Wizard

Här rapporterar ni buggar, stavfel och felaktiga översättningar - dock inga diskussioner!

103 inlägg i detta ämne

2 hours ago shamani sa:

Tack! Bra lösning att man nu kan radera citatrutan med ett enkelt klick! Löööv it! :wub:

Det var nog den enda lösningen för att komma runt problemet med de browsers som högaktningsfullt skiter i standarden och i stället hittar på egna dumheter, alt handhavandefel. Detta fenomenet var det flera som hade problem med och förstår man inte varför det händer så kan det bli frustrerande...

Jag har lyckats framkalla fenomenet endast en gång, och då gjorde jag det verkligen med flit, men jag använder inte "back" knappen t ex och ångrar jag en post, eller ett formulär, så tömmer jag det på data innan jag avbryter - och ALDRIG klickar man "back" i browsern när det händer för då kan information lagras lokalt i cache - som ni har märkt här. Nu blev det lättare för er att tömma den informationen om det inträffade, eller om ni använder en browser som inte följer standarden.

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
Dela på andra webbplatser

Du är en pärla, Wizard! Du står ut med oss som inte är smarta nog alla gånger och löser våra problem. :wub:

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Något blev fel i nedanstående länk när jag inte kunde skriva i det första av mina inlägg men väl i den andra. 

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att lämna en kommentar

Skapa ett konto

Registrera dig för ett nytt konto i vårt samhälle. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in nu

• Användare som läser detta    0 medlemmar

Inga registrerade användare tittar på detta sida.

http://www.Reservdelar24.SE