Hoppa till innehåll

Vem är Oskke


Oskke

Recommended Posts

ojoj de var en vaker bild ;) att dricka öl och utföra youga samtidigt var man en hejare på för ett par år sedan ;D

Ska kolla upp björneftersöks utbildningenen men troligtvis så är man för sent ute..

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

ojoj de var en vaker bild ;) att dricka öl och utföra youga samtidigt var man en hejare på för ett par år sedan ;D

Ska kolla upp björneftersöks utbildningenen men troligtvis så är man för sent ute..

märks att den där jäkla karin var en usel svenska lärare,,fick ett sms av jon som är å pimplar vuxen poäng i hemavan,,en bjärn hade slagit 2 st får 2mil utanför han...hur  år med troja då??kommer tiken gå på bjärn?

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

jo jag vet man var för dålig på att hänga me på lektionerna, men de va ju nån snubbe från järna som avbröt fröken med massa dumma frågor hela tiden så att vi andra aldrig fick chansen att lära oss något vettigt... ;D

troja, jodå en fullt godkänd älgställare är hon, har pangat en del älgar för henne nu ;)Hon ska vara i sin bästa form just nu när hon är 5 år, blir att starta henne på jaktprov i höst...få vell se hur de går.

Får får( ;D) bjärn dräpa så länge de ge fanken i älgkalvarna ;D Denna vår/försommar har de varit ovanligt mycke björn ifarten, t.ex brosan har sett björn två gånger i vår, å han är int ens intresserad! ORÄTTVISST! + att de har slagits minst tre älgar på våran mark(hittat resterna) själv har jag bara sett spår  :( Har ingen aning om vad tika skulle göra om hon skulle komma i kontakt me bjärn, men jag har spårat björn me henne för två säsonger sedan å de gick bra. Kul skulle de vara om man fick testa henne på nallebjörn.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

satt å drack lite vin i tisdags,å gissa vem som sätter sig bordet brevid haha,,P-O hehe bubbla lite med han hehe ;D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

vår gammla rektor på skolan,,han å jag var nog bästa kompisarna som fanns ;D men han trodde typ jag skulle säga nå hehe,han var först lite orolig,int e jag bitter int ;D

hakkapelita trtten å finkel here i come

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

jo,jag snorre å giraffen jonnegonne som gick samma klass uppe i burträsk..ryckats om vi var dom som vart mest ihåg kommna iaf ;) gunnar stor med sin 30 slak hälsar :D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

P-O den pilske ugglan, ja menar de va som f*n att han skulle vara nere Storstan å röja :D Pratade du med honnom?

Ja just de Gunnar Stor vilken lirare...17 kilos harar, bli jagad av lodjur, åka på bösspipan nerför ett berg så de spröt gnistor mm ;D ;D ojoj de var härliga tider då han satte igång å berättade om sina strapatser ;)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

jag prata med p-o,han var dyng to the rak as a eagle,han sa dock att tobbes rymd sjuka var obotlig :- sen skratta dom när jag undra vilka fylle dolor som var kvar på skolan,tydligen inte var 17kilos haren kvar 

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...
P-O den pilske ugglan, ja menar de va som f*n att han skulle vara nere Storstan å röja :D Pratade du med honnom?

Ja just de Gunnar Stor vilken lirare...17 kilos harar, bli jagad av lodjur, åka på bösspipan nerför ett berg så de spröt gnistor mm ;D ;D ojoj de var härliga tider då han satte igång å berättade om sina strapatser ;)

HaHAhaha

Kul att du skaffat en användare orr-bert!

Ha skaffat en riktigt fin jaktmart nu där vi har ett hus på marken upp mot lycksele. Så de är bara att bunkra upp byrackor som skäller allt i rovdjurs-väg  :-*

De finns en fin nötskrikestamm där med så du behöver inte va orolig :D

har du några gryt du vill rensa i helgen?

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...

Tjenare har inte riktigt fått kläm på sidan än så jag vet inte riktigt vars man sku tryck för å svara på välkomnandet:)

jo det är jag som brukar jaga med bobban. vi har visst sätts om jag inte minns helt fel jag gick jägarkonfirmation i åmsele å jag tror du var med när vi skulle jaga bäver. fast jag följde med kalven den kvälln.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

ok,,du måste ha en minne långt över en normal människa har. Jo, de stämmer säkert men det måste vara minst vara fyra år sedan. Kommer i håg att jag var å körde skjutsade runt ett gäng konfirmander med skolan minibuss... :P

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jag har isf ett schysst minne, hade inte du rekat typ 60 beavers, när vi skulle jaga så vart det väderomslag och vi såg typ zero, en riktig biskvie med andra ord!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Sanning broder, nu börjar jag få vissa flash backs. :) Men jag kommer i håg att jag såg en stor jävla bäver,,en krokodil...men det var bara det att de 2 konfirmanderna som satt med mig hade sommnat. Men de vaknade med ett ryck då bävern plaskade till bara fem meter i från där de låg och sussade så sött ;D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.








×
×
  • Skapa ny...