Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.
  • Search By Tags

    Search will match any tag entered
  • Search By Author

Content Type

Forums

  • Jaktsidan
    • Medlemmarna
    • Viltet efter Skottet
    • Recept
    • Feedback
    • Foto & Media
    • Övriga Hobbies
    • Träffar
    • Hantverk
    • Svenska Jägareförbundet
  • Våra Hundar
    • Våra Jakthundar
    • Minneslunden
    • Hundföraren
    • Hundpoolen
    • Efterlyst
  • Jakten
    • Jakten
    • Högvilt
    • Småvilt
    • Fågeljakt
    • Eftersök
    • Predator Jakt / Fällfångst
    • Resor
    • Jakten och Samhället
    • Viltvård
  • Vapen & Ammunition
    • Våra Kulvapen
    • Våra Hagelvapen
    • Kikarsikten och Optik
    • Övriga diskussioner vapen
    • Skytte & Teknik
    • Luftgevär
    • Svartkrutsvapen
    • Enhandsvapen
  • Handladdning
    • Allmänna frågor
    • Utrustning för handladdning
    • Handladdningsteknik
    • Krut, hylsor och tändhattar
    • Kulor
    • Ammunition & Handladdning
    • Handladdning hagelpatroner
  • Bågjakt
    • Bågjakt
    • Utrustning och Teknik
    • Compoundbågar
    • Traditionella bågar
    • Prylar nytt och gammalt
    • Resor
    • Köp & Sälj Bågar & tillbehör
    • Tävlingar och träffar
  • Utrustning
    • Kläder och Prylar
    • Övrigt
    • Projekt
  • Jaktsnack

Calendars

  • Jaktsidans Kalender

Blogs

  • Mats' Blog
  • Bäcka-Blogg
  • Pertan's Blog
  • Ullmenkott's Blog
  • Jämta's Blog
  • Peter´s jakt o fiskesida
  • Vesslan's Blog
  • schenan's Vildsvins blogg
  • Alfie's Blog
  • exabits extravaganser & exkapader
  • KungCocos' Blog
  • Kapten Krok's Blog
  • Hipshot's Blogg
  • revper's Blogg
  • amakulu's Blogg
  • RW's Blogg
  • Läs på egen risk bloggen
  • Dunderklumpen's Blogg
  • Mr_Holland's Blogg
  • schaman's Blogg & Äventyr
  • RG's Världsblogg
  • herrmelin's Blogg
  • Qvarnhill's Blogg
  • Crille68's Blogg
  • Niclas L's Blogg
  • jaktvapen.blogg.se
  • Wizard's blogg
  • Sambo med en "jakt-tokig gubbe".
  • Seidemar's blogg
  • Min jakt blogg
  • rjson's blogg
  • Bak7Fjell's blogg
  • Steff.'s blogg
  • Polokwane's Blog
  • UngJägare
  • UngJägare
  • Sargent's Blog
  • Vestjakt's Blog
  • nybergasdf's Blog
  • Spettan's Blog
  • andr33420's Blog
  • Skatjägarn's Blog
  • www.uppsalebojakt.se
  • Min första hund - Karelarwachtel
  • Persson60's Blog
  • Foodfreak.se
  • Jämthundimitthjärta's Blog
  • Mr Backwoods Blog om skytte och vapen
  • Notnas Blog
  • Pehr Gustaf Larsson's Blog
  • HuggyBears Jaktblogg
  • Harald Turesson
  • Q-Trigger
  • RedTop placeholder
  • Gudrun Hyllie
  • Pongu lär sig ladda!
  • Niklas
  • Franks Hörna
  • Moas jaktblogg
  • carthage
  • En idiots vedermödor.
  • SKOGSFYND
  • Jakttips

Find results in

Find results that contain...

Date Created

  • Start

    End

Last Updated

  • Start

    End


Filter by number of...

  • Minimum number of comments

  • Minimum number of replies

  • Minimum number of reviews

  • Minimum number of views

Found 1 result

  1. yahia13
    Hej , jag är intresserad av att börja bågskytte inte helt intresserad på jakt med båge men bara skjuta på lite måltavlor osv . Jag har tidigare skjutit olika vappen/ pistoler/luftgevär men aldrig pilbåge (dock ej i sverige utan under semestrar 1-2 gånger om året ) Nu funderar jag på börja med pilbågar men det verkar vara så mycket och jag får inte grepp på det har läst lite på forumet och finns en hel del erfarenhet här ser jag . Jag är 21 år gammal , 198 cm lång väger 70kg ej superstark men kan bära en del , undrar vad som skulle passat mig bäst? finns så mycket o välja mellan allt mellan compound till långbåge , Recurvebåge och klassiskt men vad tror ni hade passat mig bäst? Vill helst ha precision då jag kommer skjuta på några måltavlor såg att man kunde köpa ganska billigt men , Vilken båge , vikt klass hade passat mig bäst tror ni? Kan lägga ungefär mellan 2-5000 på det lite mer kanske men vill bara testa lite då , såg massa bågar för 10 000+ men de vill man ju inte börja med . Tack för hjälpen

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.