Herr Mattsson Posted March 20, 2008 Posted March 20, 2008 aha 1400kr. perfekt! fan blir sitpra till bockpyrschen^^ Quote
crowfear Posted March 20, 2008 Posted March 20, 2008 aha 1400kr. perfekt! fan blir sitpra till bockpyrschen^^ Jodu! Men har ni så mycket träd på öarna där då, så du kan hitta nånstans att smälta in...? Eller tänka du låtsas att du är en enbuske..? Quote
Guest sickboy75 Posted March 20, 2008 Posted March 20, 2008 Du ser ut som en övergödd kaktus!! Tack det värmde! ska dra ner på växtnäringen, jag lovar Quote
crowfear Posted March 20, 2008 Posted March 20, 2008 Tack det värmde!ska dra ner på växtnäringen, jag lovar Ja, eller det kanske finns i Lite.. Quote
Herr Mattsson Posted March 20, 2008 Posted March 20, 2008 hördududu kråkrädslan no har vi träd no! du får väl komma hit o jaga i höst så får du se!? Quote
crowfear Posted March 20, 2008 Posted March 20, 2008 hördududu kråkrädslan no har vi träd no! du får väl komma hit o jaga i höst så får du se!? Fresta mig inte, jag kan ta det på allvar.. Quote
Herr Mattsson Posted March 20, 2008 Posted March 20, 2008 går nog att ordna en rådjursjakt nog. vi bedriver ju gästjakt så om du är uppriktigt intresserad så är det nog bara att packa väskorna i oktober o komma över. Quote
crowfear Posted March 20, 2008 Posted March 20, 2008 går nog att ordna en rådjursjakt nog. vi bedriver ju gästjakt så om du är uppriktigt intresserad så är det nog bara att packa väskorna i oktober o komma över. Låter jävligt frestande, vi får spinna lite på det där efter sommaren. Nu är det godnatt. Quote
Herr Mattsson Posted March 20, 2008 Posted March 20, 2008 jo gonatt! äta ett par mackor först bara sen blire dyna!hörs. Quote
Hipshot Posted March 21, 2008 Posted March 21, 2008 slänger in en hastig bild, ett vardagsrumsmontage, men lägg märke till hur väl man smälter in bland krukväxterna Undrar ja om inte den där mojen för munnen såg för tät ut? Jag har glasögon ibland i skogen och då funkar inte något tätt för ansiktet för då blir det imma.. Mvh! Quote
Guest sickboy75 Posted March 21, 2008 Posted March 21, 2008 Undrar ja om inte den där mojen för munnen såg för tät ut? Jag har glasögon ibland i skogen och då funkar inte något tätt för ansiktet för då blir det imma..Mvh! Den ingår inte i själva stället. köpte den masken separat, den har även ett band där bak som du kan justera själv. Materialet ska vara något speciellt som andas, har ett par andra masker, men denna är klart bäst hitills. MVH//Kent Quote
classeolle Posted March 21, 2008 Posted March 21, 2008 Undrar ja om inte den där mojen för munnen såg för tät ut? Jag har glasögon ibland i skogen och då funkar inte något tätt för ansiktet för då blir det imma..Mvh! Om du bär glasögon så skall du köpa Mossy Oak Diffusion Balaclava http://butik.nordicsportsman.se/Shop/Index...sArtId=4328M21M Garanterat ingen imma på glasögonen. Quote
Recommended Posts