Jump to content

Vem är Fritz Kraut?

Guest Fritz Kraut
 Share

Recommended Posts

Guest Fritz Kraut

Nu är jag här också. Jag tänker inte skriva, men jag ville reservera användarnamnet. Däremot kommer jag att följa vad Ni skriver - det är alltid intressant.  :)

Fritz

• Replies 121
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Mad Mike

20

• dptrapper

19

• Beretta

12

• Alfie

8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Guest Håkan Spuhr

För att han redan gör det under annat användarnamn.....................

Nu kan gissningstävlingen börja.........

MVH Håkan

För att han redan gör det under annat användarnamn.....................

Nu kan gissningstävlingen börja.........

MVH Håkan

Jasså, varför använder han pseudonym?  :-

Under annat namn? varför det??

Nåväl mycket välkommen hit!

Sen tycker då i alla fall jag att du ska skriva, måste ju få med någon som förrutom jag som kan lovorda bygelrepetrar som jaktvapen  ;D

Nu är jag här också. Jag tänker inte skriva, men jag ville reservera användarnamnet. Däremot kommer jag att följa vad Ni skriver - det är alltid intressant.  :)

Fritz

Hej Fritz & välkommen

Du är ju ordningsmannen på robsoft,  ;D ;D ;D så varför ifågasätter du själv klara regler här.??

Skriv vem du och infoga dig i de regler som finns,

Björnhunden  

jag tror jag har listat ut namnet här på forumet..så för mig spelar det ingen roll om du heter fritz eller *********, kul att ha dina kunskaper här på forumet ;D

jag tror jag har listat ut namnet här på forumet..så för mig spelar det ingen roll om du heter fritz eller *********, kul att ha dina kunskaper här på forumet ;D

********= ?

Jag tror inte den gode Herr Kraut är registrerad under annat namn,skulle vara ganska lätt att se vem det var i så fall.

Varför överhuvudtaget presentera sig om du inte tänker skriva någonting?

Hur som helst välkommen,vore kul att få prata lite med dig igen men det är ditt val.

/Micke

Guest Fritz Kraut
Varmt välkommen!

Jag tror nog att det slutar med att du börjar skriva iaf....

Nej, "der Verfritzungsprozess" får inte sprida sig i hela cyberspace. Här nöjer jag mig med att vara lurker.  :)

:-* :-* :-*

Fritz

Lugn, snart kommer det en fråga i forumet som får hans smaklökar att vattnas, så innan han spricker kommer det troligen ett svar.

Vi kan göra ett test:

Jag har funderat på en Winchester modell 88, men vad jag hört så skjuter de rätt illa å kvaliten är rätt sunkig. Dessutom har jag hört att ryktet om att de tidiga modellerna i kaliber 358 win skulle kunna smälla av sig själv är helt felaktig. Sen förstår jag itne hur man kan ladda en bygel med spetskulor speciellt då vi alla vet att modell 88 har rörmagasin.  ;D

Guest Håkan Spuhr

Det värsta är ju dessutom att han sålde sin superkvalitets Manlissher shoenaer för en sunkig cowboybössa...........

Han kunde åtminstone ha köpt en gammal Savage så han hade behållt rotationsmagasinet, som på dem dessutom har räkneverk..........

MVH Håkan