Hoppa till innehåll

Vem är Fritz Kraut?


Guest Fritz Kraut

Recommended Posts

Hmpfr...påhoppens tid är ej förbi ser jag :D

Du du du som har betydligt kortare hår än mig,det finns ingenting som din .243(Usch nu fick jag tvätta munnen med tvål)gör bättre än min lilla godingpatron(bengt får inte lägga sig i den här tråden)

.223 är helt enkelt klass2 patronernas Capo di tutti Capo :-*

/Micke

Du måste snacka om hårstråna i öronen och ok, med den komposten som dina livnär sig på så förstår jag att de är längre än mina  ;D ;D ;D

Jag är dock inte sämre än att jag kan ge dej en poäng, .223 är sötare än .243.. men vem f-n vill ha en SÖT patron när man kan ha en brutal?

Dp.. Okända för mej ja men du sa ju att det var dina polare och att de var störtsköna! Hade du inte precis klivit ur samma minibuss så hade jag inte vågat  ;D De visade mig vad det var för en "pump" du dyrkade förövrigt, ger mej fan på att man kan pumpa upp en liter vatten ur vilken öken som helst med den. Förstår att du gillar den!

Mvh!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • Svar 121
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • Mad Mike

    20

  • dptrapper

    19

  • Beretta

    12

  • Alfie

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jag är dock inte sämre än att jag kan ge dej en poäng, .223 är sötare än .243.. men vem f-n vill ha en SÖT patron när man kan ha en brutal?

Mvh!

Söt...söt...SÖT? Den är liten ,rapp och elak...precis som sin ägare...HA!

Tror du att ditt lilla missfoster är något som är i närheten av att vara brutalt????Tillåt mig att hjälpa dig ur den irrläran.

Brutala klass2 patroner är 240Weatherby magnum,257roberts,6mmrem mag,mfl.

Jag vann ;D ;D ;D

/Micke

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Ni har blivit totalt krautifierade hela bunten. Dr Ling får ta hand om Er.  ;D ;D ;D

Fritz

AARRGGHH!!!....nein, nich Dr ling!! 3.gif

5 inlägg  ;D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Ni har blivit totalt krautifierade hela bunten. Dr Ling får ta hand om Er.  ;D ;D ;D

Fritz

Dr Ling? Never,noway,niemands,nich,not.

Vi kräver att du"unsere Krautmeister" kliver in och tar ditt ansvar fullt ut som den stränge,trevlige och inte minst kunnige magister du är,annars kommer detta att bli en maratontråd utan like ;D

Din ödmjuke tjänare..

/Micke

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Guest Marterius
Hur kunde denna tråden sluta så HÄR av alla sätt???  :o :o :o

Fritz

Sluta??? Den har bara börjat, därför att vi inte har någon magister Fritz som kan lära oss om livets väsentligheter!  :o

Hur skall vi klara oss om vi inte har någon som kan lära oss skillnaden mellan svinrygg och Bayersk backe eller vad det heter?

Seda är ju ditt öde; ducunt volentem fata nolentem trahunt.

Hälsningar,

Martin  8)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

För att inte tala om dessa fantastiska biologilektioner - bäverns hårda kranium som står pall för en direktträff med .222 är en klassiker  ;D ;D ;D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

För att inte tala om dessa fantastiska biologilektioner - bäverns hårda kranium som står pall för en direktträff med .222 är en klassiker  ;D ;D ;D

:D ;D ett faktum som sannolikt delas av .223....eller ;D

/Micke

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Söt...söt...SÖT? Den är liten ,rapp och elak...precis som sin ägare...HA!

Tror du att ditt lilla missfoster är något som är i närheten av att vara brutalt????Tillåt mig att hjälpa dig ur den irrläran.

Brutala klass2 patroner är 240Weatherby magnum,257roberts,6mmrem mag,mfl.

Jag vann ;D ;D ;D

/Micke

Ok skyll dej själv!

Vi träffas vid lämplig tidpunkt på en plats som du besökt tidigare och lämnat lik. Där skjuter vi varsin kråka och lägst restvikt (på kråkan) vinner  ;D

Notarius Kraut vore den givne domaren om han kunde närvara men jag anar att logistiken sätter käppar i hjulet. Lämpligen kör vi dit i din bil då min koppling börjat haverera, sannolikt måste vi lämna platsen FORT  ;)

Hmm ska jag välja 70 grain TNT eller 60 grain Sierra Varminter?

Hoppas det blåser lite aktuell dag  ;D

Jo just det, skjutavståndet får inte vara jägarmässigt!

Mvh!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Ok skyll dej själv!

Vi träffas vid lämplig tidpunkt på en plats som du besökt tidigare och lämnat lik. Där skjuter vi varsin kråka och lägst restvikt (på kråkan) vinner  ;D

Notarius Kraut vore den givne domaren om han kunde närvara men jag anar att logistiken sätter käppar i hjulet. Lämpligen kör vi dit i din bil då min koppling börjat haverera, sannolikt måste vi lämna platsen FORT  ;)

Hmm ska jag välja 70 grain TNT eller 60 grain Sierra Varminter?

Hoppas det blåser lite aktuell dag  ;D

Jo just det, skjutavståndet får inte vara jägarmässigt!

Mvh!

Okej,Handsken är kastad!

I brist på "Der Krautmeister" så har vi ju varsin sekundant,du tar naturligtvis med ripjägaren och jag tar med min arb kamrat som du träffat på nämnda plats.

Givetvis tar vi min bil då den inte bara går fort utan också är helt okänd där.

Skulle vilja säga att skytte på anstånd understigande 300m medför omedelbar diskvalificering(har du avståndsmätare)

60-70grains?ska du använd granatkastare :D ;D

Tills dess eller när det nu blir.. :-* påre

/Micke

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Guest Tjing E Ling
Ni har blivit totalt krautifierade hela bunten. Dr Ling får ta hand om Er.  ;D ;D ;D

Fritz

Japp, japp, japp.....De första besöken är gratis. De nästföljande får ni ta med er egen nubbe!

AARRGGHH!!!....nein, nich Dr ling!! 3.gif

5 inlägg  ;D

Seså....var inte rädd. Doktorn är inte farlig och elchockerna är till för ditt eget bästa. Vissa gillar det t.o.m.. ;D.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Seså....var inte rädd. Doktorn är inte farlig och elchockerna är till för ditt eget bästa. Vissa gillar det t.o.m.. ;D.

Nej, nej, NEJ!!! Den Tjingfria zonen är besudlad!!!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Guest Tjing E Ling

Det finns ingen Tjingfri Zon i Cyberspace....Ni hittar mig under andra pseudonym....

Kul att vara ''kompis'' och ''ovän'' med en och samma pers på olika forum.

Tänk vad kul man kan ha det. Jag älskar detta härna  ;D

- Känner Du att någon driver med dig ?

- Anar Du ugglor i mossen?

- Känner Du dig torr i halsen?

- Du dras av en okänd kraft mot dina jaktmarker?

- Du har humor?

- Du tror inte dina ögon och öron?

Dr. Ling rekommenderar dig att läsa

http://www.newscientist.com/article.ns?id=dn7862

tydligen är Du inte ensam om att tro dina ögon och öron...

Halleluja...;D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Guest sniper_rifle

Hmmm

Har ni inga bockar på era marker??? Ni har blivit Fritzifierade hela högen och där till seriös bögvarning,,. ja inget fel på bögar jag o Mr Mauser har ju sovit ihop många gånger o när man ligger ner är alla lika långa, dock inte Mr Mauser som inte har så stor slaglängd på sin ammo.... skrattar..

Tur man ska jaga igen i morgon så man blir lite lung o harmonisk att åla omkring på gärden....

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Guest Leverpete

Jag vet inte säkert, men undrar om inte Tjing R Ling och Fritz Kraut är samma snubbe. Bägge två verkar vara riktiga troll.

Har Tjing E Ling snott Krauts namn för att driva med oss? För något lurt är det med den här tråden ???

Pete

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Hmmm

Har ni inga bockar på era marker??? Ni har blivit Fritzifierade hela högen och där till seriös bögvarning,,. ja inget fel på bögar jag o Mr Mauser har ju sovit ihop många gånger o när man ligger ner är alla lika långa, dock inte Mr Mauser som inte har så stor slaglängd på sin ammo.... skrattar..

Tur man ska jaga igen i morgon så man blir lite lung o harmonisk att åla omkring på gärden....

:o

Du plutten,vad jag kan minnas så har vi bott i samma hus men jag har nogsamt låst dörren till mitt rum varje natt,just för att säkra min delikata kropp från din dräglande mun och lustfyllda blickar.

Dina fantasier kan du behålla för dig själv ::) snuskobert ;D

Beträffande min anslagsenergi så har den bevisligen räckt till för att lägga omkull ytterst välväxta exemplar med ett välriktat skott :D vad mer kan man begära.

Snälla Fritz var så vänlig och styr upp den här verksamheten så att vi kan återgå till det som ligger oss varmt om hjärtat,nämligen vapen.ammo ocj jakt så är jag dig evigt tacksam :-*

Din ytterst och ännu mer än förut på förhand evigt tacksamme samt ohyggligt ödmjuke obetydlige tjänare...

/Micke

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Ok Mr Mice.. Mauser leder bruntungeligan utan problem  ;D

Dessvärre kan jag inte låta Ripjägaren vara sekondant, han har något att förlora.. Men HerrBerg kan få en chans om han lovar att inte ta med sig sin ärtbössa.. Hissar iväg 70 grain i +1050 m/s så det ska nog gå bra.. Min lasermoj mäter max 800 m och jag vet precis vart vi skulle kunna göra detta.. Nej fan, lägger ned nu.. Jag har redan varit sugen på att testa projektet men då allt skytte med kula är förbjudet så nja, vore nog ingen höjdare... men fy f-n så kul! Man sätter en tavla under en speciell lampa på runt 600 m och skjuter in sig höjdmässigt och därefter är det bara att invänta att något landar på lampan  ;D

Äsch.. bara att glömma.. Sett vad bänkskyttarna presterar för träffbilder på 500 och om proffsen inte skjuter tätare än så så känns det rätt kaxigt att tro att man kan fimpa en fågel på det avståndet såsom amatör..

Jag nöjer mej med att att konstatera att jag har rätt och du har fel.

Ok?  ;D

Mvh!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.









×
×
  • Skapa ny...