Perra Posted January 19, 2005 Share Posted January 19, 2005 Jag heter Per Andersen och är 27 år gammal. Bor i Karlstad och är uppvuxen på Hammarö, som är en ö i Vänern, några kilometer söder om Karlstad. Jag har jagat sedan tjugoårsåldern och jagar det mesta. Favoritjakten är dock jakt på grävling med ställande hund (spets). Jag tycker också mycket om att jaga i gryt och att jaga räv med stövare och grythund. Klövviltsjakten består mestadels av rådjursjakt med drivande hund och älgjakt. Jag har en korsning mellan Laika och jämte som är lite drygt ett år. Med honom jagar jag det mesta, men företrädesvis älg och grävling. //Per Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Musköt Posted January 24, 2005 Share Posted January 24, 2005 Öst eller Väst laika? Avsiktlig parning? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Perra Posted January 24, 2005 Author Share Posted January 24, 2005 Pappa är en korsning väst/östlaika mamma är jämthund. Ja parningen var avsiktlig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts