Hoppa till innehåll

80 dagar kvar!..


ThomasMamre

Recommended Posts

2,5 månad.... 12 veckor...80 dagar ... 1920 tim... 115200min.. kvar... tills de bär av på min livs resa!... :D:D ..

http://www.mkologamefarming.com/sve/

de är inte offta man vill sommaren ska pasera snabbt.. men i år så finns det en rätt stor önskan att det blir så!.. :lol: ...

ska bli så fruktansvärt kul att få komma ner dit!.. och förhoppningsvis få uppleva allt de man fått sett på tv under alla år, och längtat att någon dag få komma dit och se allt med egna ögon!..

saken blir juh inte sämre för att jag ska få jaga med båge. man kan juh inte påstå att man gråter direk!.. :D ....

detta inlägg e då mest för att retas givetvis!.. :lol::lol::D

Mvh Mamre!...

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • Svar 106
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • ThomasMamre

    32

  • crowfear

    11

  • J S

    9

  • amakulu

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Lite avundsjuk blir man ju allt!

Min Afrikaresa är framflyttad pga ändrade familjeförhållanden. :lol:

Snart dags va??? :lol:

ThomasMamre Posted Today, 06:04

2,5 månad.... 12 veckor...80 dagar ... 1920 tim... 115200min.. kvar... tills de bär av på min livs resa!... ..

http://www.mkologamefarming.com/sve/

de är inte offta man vill sommaren ska pasera snabbt.. men i år så finns det en rätt stor önskan att det blir så!.. ...

ska bli så fruktansvärt kul att få komma ner dit!.. och förhoppningsvis få uppleva allt de man fått sett på tv under alla år, och längtat att någon dag få komma dit och se allt med egna ögon!..

saken blir juh inte sämre för att jag ska få jaga med båge. man kan juh inte påstå att man gråter direk!.. ....

detta inlägg e då mest för att retas givetvis!..

Mvh Mamre!...

Det ser ju inte så tokigt ut. Lite sotis bara! :lol::D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Ser ju ut att vara något att se fram emot,,,

Jag är ju bara lite avundsjuk jag med, varmt, fuktigt, mycket vilt o,o, o alldeless underbart!! :lol:

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Grymt!!!

Stort lycka till!

Hur ser önskelistan ut? Fan, kan bli en gedigen bågjaktstart där nere.

Har du plats i troférummet? :D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Grymt!!!

Stort lycka till!

Hur ser önskelistan ut? Fan, kan bli en gedigen bågjaktstart där nere.

Har du plats i troférummet? :D

Nummer 1 är ett GIGANTISK vårt svin!... :rolleyes: ... en Kudu skulle inte heller vara helt fel!.. finns juh en hel del att välja på så man får väll ta de lite som det blir!...

de ända jag vet är att första djur som kommer in kommer ja skjuta på :huh: mest för att släppa på spänningen!.. :huh: ...

Mvh

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Har du plats i troférummet? :huh:

Det värsta är väl att han inte får ha något inne utan bara ute i garaget el. källaren. :rolleyes::D:huh:

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Ibland önskar man att det gick att snabbspola sommaren!

Men man ska komma ihåg att bara för att man åker till afrika så finns det ingen garanti för att man får skjuta något.

Men närmare skjutgaranti än så här är nog svårt att komma. Vilttätheten är betydligt större än i Svedala.

Jag vet dock att det inte är nån idé att göra önskelistor. Man får helt enkelt ta det som bjuds.

Afrika är dock en häftig upplevelse som varje jägare borde nån gång få uppleva.

Mamre!

Du skjuter väl ingen galt mindre än den jag sköt 2006?

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

2,5 månad.... 12 veckor...80 dagar ... 1920 tim... 115200min.. kvar... tills de bär av på min livs resa!... :D:D ..

http://www.mkologamefarming.com/sve/

de är inte offta man vill sommaren ska pasera snabbt.. men i år så finns det en rätt stor önskan att det blir så!.. :D ...

ska bli så fruktansvärt kul att få komma ner dit!.. och förhoppningsvis få uppleva allt de man fått sett på tv under alla år, och längtat att någon dag få komma dit och se allt med egna ögon!..

saken blir juh inte sämre för att jag ska få jaga med båge. man kan juh inte påstå att man gråter direk!.. :P ....

detta inlägg e då mest för att retas givetvis!.. :rolleyes::huh::huh:

Mvh Mamre!...

SKIT PÅ DIG MAMRE!!!!!!!!!!! B)B);)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

SKIT PÅ DIG MAMRE!!!!!!!!!!! :rolleyes::huh::huh:

Det lär han väl göra när han står öga mot öga med ett lejon och har en sketen båge i handen. B):D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Ibland önskar man att det gick att snabbspola sommaren!

Men man ska komma ihåg att bara för att man åker till afrika så finns det ingen garanti för att man får skjuta något.

Men närmare skjutgaranti än så här är nog svårt att komma. Vilttätheten är betydligt större än i Svedala.

Jag vet dock att det inte är nån idé att göra önskelistor. Man får helt enkelt ta det som bjuds.

Afrika är dock en häftig upplevelse som varje jägare borde nån gång få uppleva.

Mamre!

Du skjuter väl ingen galt mindre än den jag sköt 2006?

självklart inte!... sysslar int med små vilt!.. :D:rolleyes::huh: :huh: ..... B)

....

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Det är liiiiiiiiite roligt att retas 29 dagar kvar :huh:B) B) ;)

Och om 45 dagar är alla djuren slut :P:rolleyes::D:huh:

Leif

. :D du kan väll spara lite åt mej!... :D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

de ända jag vet är att första djur som kommer in kommer ja skjuta på :D mest för att släppa på spänningen!.. :rolleyes: ...

Mvh

Underbara ordlekar här inne,,, släpper man inte altid på spänningen när man skjuter en pil.!! :huh::huh:

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

hä hä häää skurebo nu var du skojfrisk :D:rolleyes: Men alltså efter att jag haft båge i 3 dagar skulle jag göra som mamre om jag for till afrika.. lämna alla jävla bössor hemma o endast hunta me bågen.. lätt att det skulle vara det enda alternativet! Helt rätt Thomas!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Hehe.... bagaget kommer bort på flygplattsen :rolleyes: ..... blir en förväxling med nån fet tyska som bara har string och flippflopp toffler att ha för dej vid pölen vid campen :huh::huh::D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Hehe.... bagaget kommer bort på flygplattsen :rolleyes: ..... blir en förväxling med nån fet tyska som bara har string och flippflopp toffler att ha för dej vid pölen vid campen :huh::huh::D

B) B) ;)

Mvh.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Hehe.... bagaget kommer bort på flygplattsen :rolleyes: ..... blir en förväxling med nån fet tyska som bara har string och flippflopp toffler att ha för dej vid pölen vid campen :huh::huh::D

B)B);)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Guest Coolbow
. :rolleyes: du kan väll spara lite åt mej!... :D

Jag lämnar kvar dom skabb pälsarna som finns i hockey rinken :D

Och så finns det Hubbetambock campen's "masskott" B):(;)

Leif

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

2,5 månad.... 12 veckor...80 dagar ... 1920 tim... 115200min.. kvar... tills de bär av på min livs resa!... :D:D ..

detta inlägg e då mest för att retas givetvis!.. :rolleyes:B);)

Mvh Mamre!...

5 dagar och 6 timmar kvar för min del innan det bär av på 45 dagar i Sydafrika med båge, det blir väl inte jakt alla dagar men nästan.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

;)

hur i helvete har ni råd? ???? e ni nå direktörer hela bunten eller?

Jepps!.... :D:D ... :lol: .....

nerå!.. de handlar om prioriteringar här i livet!... vilket är viktigast!... en kasse öl till helgen å ett krogbesök!!??.... eller en Afrika resa!!??...

MVh

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.









×
×
  • Skapa ny...