Hoppa till innehåll

80 dagar kvar!..


ThomasMamre

Recommended Posts

  • Svar 106
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • ThomasMamre

    32

  • crowfear

    11

  • J S

    9

  • amakulu

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Har fått 100 % säker info att det ska snöa och vara minusgrader även dagtid i september. ;)

Tur man har snökammo då!... ;)

Mvh

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Guest sickboy75
så ja ska få två kottar då!.. ;) så snälla ni e!... ;) e juh van å skjuta bort dom med bågen så de ska juh inte vara några problem!.. ;)

MVh

Visste väl att man skulle få höra om dom där kottarna igen *suck!* ;)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Visste väl att man skulle få höra om dom där kottarna igen *suck!* :D

Var det den gången Thomas lyckades bomma målet med 15 m i sida och sköt pilen i en gran eller?? :D:D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Var det den gången Thomas lyckades bomma målet med 15 m i sida och sköt pilen i en gran eller?? :D:D

men hjärtat då!.. du måste gå en kurs i naturlära!.... de var juh tallkottar dom e juh mycket mindre än grankottar... :D .... :D ...

Dock fortfarande 39 dagar kvar!... :D:D ....

Mvh

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

men hjärtat då!.. du måste gå en kurs i naturlära!.... de var juh tallkottar dom e juh mycket mindre än grankottar... :D .... :D ...

Dock fortfarande 39 dagar kvar!... :D:D ....

Mvh

:D:D Krampåré!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Ja ha , Thomas i farten igen. Kan meddela herrn att det blir 14 dagar nästa år i SA och det ska bli mkt sk. culling. D.v.s avskjutning av överskotts djur. Bla. en dags drivjakt på springbock. Förväntad avskjutning på 6 jägare är 50 - 60 springbockar / dag. Intresserad kanske ? :lol:

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Ja ha , Thomas i farten igen. Kan meddela herrn att det blir 14 dagar nästa år i SA och det ska bli mkt sk. culling. D.v.s avskjutning av överskotts djur. Bla. en dags drivjakt på springbock. Förväntad avskjutning på 6 jägare är 50 - 60 springbockar / dag. Intresserad kanske ? :D

:D:D kan finnas ett intresse!.. planen e svartbjörn nästa år!.. men inget är oförändligt!.. :D ...

MVh

ps... 38 dagar kvar!.. :D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Denna Kudu fälldes med båge här om veckan på de stället jag ska till!.. fick bilden av Pelle å går!.. :D ........

med lite tur så har man en bild med sej själv på om någon månad!... :wub:

mvh

post-1257-1217999787_thumb.jpg

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Guest sickboy75
Denna Kudu fälldes med båge här om veckan på de stället jag ska till!.. fick bilden av Pelle å går!.. :o ........

med lite tur så har man en bild med sej själv på om någon månad!... :D

mvh

Mannen på bilden verkar ha lyckats alldeles förträffligt med cammo sminkningen :wub:

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Denna Kudu fälldes med båge här om veckan på de stället jag ska till!.. fick bilden av Pelle å går!.. :) ........

med lite tur så har man en bild med sej själv på om någon månad!... :ph34r:

mvh

Få se ... skulle jag redigera in ditt ansikte med photoshop på det där kortet nu eller när ni har kommit hem från resan sa du ? 1.gif

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Få se ... skulle jag redigera in ditt ansikte med photoshop på det där kortet nu eller när ni har kommit hem från resan sa du ? 1.gif

:ph34r::) .. du kan väll iaf vänta tills jag kommer hem så de blir lite mer trovärdigt!.. :D:lol:

MVh

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Få se ... skulle jag redigera in ditt ansikte med photoshop på det där kortet nu eller när ni har kommit hem från resan sa du ? 1.gif

:ph34r::)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Få se ... skulle jag redigera in ditt ansikte med photoshop på det där kortet nu eller när ni har kommit hem från resan sa du ? 1.gif

:rolleyes::blush:

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Fall något missat de så är de bara 10 dagar kvar tills vi åker till Afrika!..

^_^B)

Mvh

Ja just d! Visst var det den 4 september vi skulle åka?

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Ja just d! Visst var det den 4 september vi skulle åka?

Hörde nått om att dom varslat om totalstrejk runt den tiden då på Arlanda... ;):P

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.









×
×
  • Skapa ny...