lsjonsson Posted June 22, 2008 Share Posted June 22, 2008 hur i helvete har ni råd? ???? e ni nå direktörer hela bunten eller? Med den här återbäringen så är det väl inte så svårt att resa till Afrika! Leta reda på rätt inlägg! http://www.jaktsnack.se/index.php?showtopic=12770&st=0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Coolbow Posted June 22, 2008 Share Posted June 22, 2008 Jepps!.... ... .....nerå!.. de handlar om prioriteringar här i livet!... vilket är viktigast!... en kasse öl till helgen å ett krogbesök!!??.... eller en Afrika resa!!??... MVh Ja antingen är det billigt att åka till Afrika eller så är ölen uppe i sitt rätta pris Leif Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
J S Posted June 22, 2008 Share Posted June 22, 2008 Jag ser till så att frugan jobbar övertid som fan under hela året och sen åker jag till afrika. Men iår följer hon med så jag har fått jobba en del själv för att kunna finansiera resan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Coolbow Posted June 22, 2008 Share Posted June 22, 2008 Jag ser till så att frugan jobbar övertid som fan under hela året och sen åker jag till afrika. Men iår följer hon med så jag har fått jobba en del själv för att kunna finansiera resan. Inte bara bågjägare utan hustruplågare också Leif Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThomasMamre Posted June 22, 2008 Author Share Posted June 22, 2008 Inte bara bågjägare utan hustruplågare också :D Leif ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
J S Posted June 22, 2008 Share Posted June 22, 2008 Inte bara bågjägare utan hustruplågare också Leif Japp, men det ingår i min charm. Jag tror hon älskar mig för den jag är och då får hon fan ta hela konceptet. För övrigt så får jag låna hennes landcruiser precis så mycket som hon vill. De e kärlek de! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MossboRobbin Posted June 23, 2008 Share Posted June 23, 2008 För övrigt så får jag låna hennes landcruiser precis så mycket som hon vill. De e kärlek de! ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
amakulu Posted June 25, 2008 Share Posted June 25, 2008 Jaha du Thomas åk du bara. Jag vet vilket helvete som väntar dig Varmt , flugor , mygg och inga djur . Det är absolut överskattat att åka till afrika iaf dit du ska. Hade du åkt där jag är så hade det varit en annan femma Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lsjonsson Posted June 25, 2008 Share Posted June 25, 2008 Jaha du Thomas åk du bara. Jag vet vilket helvete som väntar dig Varmt , flugor , mygg och inga djur . Det är absolut överskattat att åka till afrika iaf dit du ska. Hade du åkt där jag är så hade det varit en annan femma Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThomasMamre Posted June 26, 2008 Author Share Posted June 26, 2008 Jaha du Thomas åk du bara. Jag vet vilket helvete som väntar dig Varmt , flugor , mygg och inga djur . Det är absolut överskattat att åka till afrika iaf dit du ska. Hade du åkt där jag är så hade det varit en annan femma ..... puss på dej oxå vännen!... mvh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
orjant Posted June 26, 2008 Share Posted June 26, 2008 Alla ni som ska åka till Afrika, ta bilder. Vi hoppas på minst lika fina repotage och bilder som från Amakulus berättelse. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThomasMamre Posted June 27, 2008 Author Share Posted June 27, 2008 Alla ni som ska åka till Afrika, ta bilder. Vi hoppas på minst lika fina repotage och bilder som från Amakulus berättelse. de lovar jag!.. dagbok är planerad.. massor med bilder i film är de oxå.. planen är att vi ska göra en film med!.. MVh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
crowfear Posted July 2, 2008 Share Posted July 2, 2008 Hehe.... bagaget kommer bort på flygplattsen ..... blir en förväxling med nån fet tyska som bara har string och flippflopp toffler att ha för dej vid pölen vid campen Hihihi...Thomas i string...fniss...det kommer garanterat att vara tomt vid det vattenhålet... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThomasMamre Posted July 2, 2008 Author Share Posted July 2, 2008 Hihihi...Thomas i string...fniss...det kommer garanterat att vara tomt vid det vattenhålet... så du tror inte en blekfet svensk kan atrahera något där!.. ett vårtsvin ska väll iaf gå!.. ... kanske någon flodhäst blir förälskad i en!.. Mvh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
crowfear Posted July 2, 2008 Share Posted July 2, 2008 Jo det är ju sant förståss.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
amakulu Posted July 2, 2008 Share Posted July 2, 2008 Skulle möjligtvis kunna vara ett piggsvin som kommer med Thomas som åtel. Ja jag skickar en puss till dig thomas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThomasMamre Posted July 2, 2008 Author Share Posted July 2, 2008 Skulle möjligtvis kunna vara ett piggsvin som kommer med Thomas som åtel. Ja jag skickar en puss till dig thomas .... då känns de som hemma så!.... .... MVh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThomasMamre Posted July 5, 2008 Author Share Posted July 5, 2008 I dag är de Exakt 2 månader (5 sep) kvar tills jag e på Mkolo farm i Afrika!... vid denna tid på dyngnet sitter Jag å JS å dricker en kall öl... och väntar på middagen... och tittar över markerna vi ska jaga på morgonen efter!.. man kanske till å med kostar på sej en liten gin å tonic för att lindra smärtan att vara där!.. .. Mvh Mamre!... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Coolbow Posted July 5, 2008 Share Posted July 5, 2008 I dag är de Exakt 2 månader (5 aug) kvar tills jag e på Mkolo farm i Afrika!... vid denna tid på dyngnet sitter Jag å JS å dricker en kall öl... och väntar på middagen... och tittar över markerna vi ska jaga på morgonen efter!.. man kanske till å med kostar på sej en liten gin å tonic för att lindra smärtan att vara där!.. .. Mvh Mamre!... G&T det är som plåster.................läker allt Leif Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThomasMamre Posted July 5, 2008 Author Share Posted July 5, 2008 G&T det är som plåster.................läker allt Leif till å med bra förebyggande mot malaria!.. även om de inte finns där dit vi ska så e de juh dumt å ta den chansen!.. .. Mvh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThomasMamre Posted July 27, 2008 Author Share Posted July 27, 2008 Nu är de bara 40 dagar kvar tills avresan till Afrika!... å förberedelserna pågår för fullt!.. tills dess ska jag roa men med IBEP kursen nästa helg, å sedan räv och grävlings jakt med Eros!... så jag tror tiden går ganska fort!.. denna påminelse till er är givetvis igen bara för att jävlas!.. MVh Mamre.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
crowfear Posted July 27, 2008 Share Posted July 27, 2008 Nu har du kvalat in för att få en kotte slängd i nacken på uppskjutningen nästa helg....bara så du vet... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sickboy75 Posted July 27, 2008 Share Posted July 27, 2008 Nu har du kvalat in för att få en kotte slängd i nacken på uppskjutningen nästa helg....bara så du vet... Passa på o släng en kotte från mig oxå Kråkis! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
crowfear Posted July 27, 2008 Share Posted July 27, 2008 Passa på o släng en kotte från mig oxå Kråkis! Okej, ska bli! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThomasMamre Posted July 27, 2008 Author Share Posted July 27, 2008 så ja ska få två kottar då!.. så snälla ni e!... e juh van å skjuta bort dom med bågen så de ska juh inte vara några problem!.. MVh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts