Jump to content

Recommended Posts

Posted

Har beställt en Moultrie Game Spy 4.0 från cabelas idag för 200 dollar. Ska vara en riktigt bra kamera för det priset så det ska bli kul att se ifall den är så bra som jag har hört. Jag vet att det finns bättre kameror men dom kostar därefter. Har någon anna här erfarenhet av den här kameran eller kanske vill rekomendera någon anna kamera. Jag har två kameror nu och jag ska sätta ut do för att förhoppnings vis få ett hum var gammel hjortarna håller till.

Här är kameran

http://www.cabelas.com/cabelas/en/template...&hasJS=true

• 11 months later...
Posted

Gå till vildsvin.se och klicka dig neråt till en länk med recensioner om åtelkameror. Läste att skärmen hade lagt ner i en ny kamera i jaktmarker och fiskevattens test. Stämmer tyvärr rätt så bra med vildsvinsbutikens åsikter.

• 2 weeks later...
Posted

Är det IR eller blixt version? finns 6mgpx ir dom e trevliga finna bilder ger dom med

/mvh David

• 2 weeks later...
Posted

Min Moultrie var IR version och jag hade inga problem alls och den funkade jätte bra tills någon idiot stal den. Jag hade den uppe i kanske tre månader och den tog ca 1000 bilder och det var fortfarande 80% kvar av batterierna. Nu har jag köpt en ny kamera som jag fick igår och den verkar skit bra. Det är en Bushnell 5.0 Megapixel Trophy Cam och jag har tesat den lite hemma och den verkar funka skit bra. den är mindre än hälften så stor som dom andra kamerorna.

Jag kommer sätta ut den i veckan så sen kan jag visa lite av bilderna

Här är en länk till kameran

http://www.cabelas.com/cabelas/en/template...t20098&rid=

• 4 weeks later...
Posted

Skit med folk som inte kan låta saker vara ifred. :(

Har du någon bild att bjuda på ??39.gif

"Tillägg" Såg precis att det fanns bilder i en annan tråd :)

Mvh16.gif