Jump to content

Gris webcam tillbaka igen

Radium

Recommended Posts

• Replies 220
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Radium

35

• lsjonsson

34

• borojo

9

• belfven

7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Guest Strömming

Haha! Nu vickade en av dem ner den helt nernötta saltstens pålen ;) Hon puttade på den ett par gånger med trynet, verkade roligt när det knakade lite men när den slog i backen blev det ett jäkla liv och de hade bråttom därifrån vill jag lova B) Kan inte sluta kolla jag... nästan bättre än porrfilm ;)

Ett ensamt rå gick där nu vid 0530.

Men jag har ena jäkla problem att se, det blir liksom långa stillbilder bara, och sen så hackar det till och så blir det en ny stillbild, ingen direkt rörelsefilm liksom..

Och sen så får jag hela tiden att uppkoplingen har hög belastning eller är överbelastat och därför kan mediat inte visas i sin ursprungliga form.

Jag har ju bredband och det har inte varit några som helst problem med att titta på tex youtubefilmer...skumt..

Nån som har någon teori ?

Ett ensamt rå gick där nu vid 0530.

Men jag har ena jäkla problem att se, det blir liksom långa stillbilder bara, och sen så hackar det till och så blir det en ny stillbild, ingen direkt rörelsefilm liksom..

Och sen så får jag hela tiden att uppkoplingen har hög belastning eller är överbelastat och därför kan mediat inte visas i sin ursprungliga form.

Jag har ju bredband och det har inte varit några som helst problem med att titta på tex youtubefilmer...skumt..

Nån som har någon teori ?

starta om burken och routern : )

Jo det förstår jag självklart. med tanke på webbadressen. :rolleyes: Men är det ingen som har lite mer info. typ är det en stor inhägnad osv..

Grisar på åtlen konstant smackande och ätande. Mårdhund har också varit frame .