Guest Cornsnake Posted February 23, 2009 Share Posted February 23, 2009 Just nu är det 13 nassar som står där och knaprar en massa mat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Strömming Posted February 23, 2009 Share Posted February 23, 2009 Haha! Nu vickade en av dem ner den helt nernötta saltstens pålen Hon puttade på den ett par gånger med trynet, verkade roligt när det knakade lite men när den slog i backen blev det ett jäkla liv och de hade bråttom därifrån vill jag lova Kan inte sluta kolla jag... nästan bättre än porrfilm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lsjonsson Posted February 24, 2009 Share Posted February 24, 2009 Dom sover nu för det var ingen där. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
crowfear Posted February 24, 2009 Share Posted February 24, 2009 Ett ensamt rå gick där nu vid 0530. Men jag har ena jäkla problem att se, det blir liksom långa stillbilder bara, och sen så hackar det till och så blir det en ny stillbild, ingen direkt rörelsefilm liksom.. Och sen så får jag hela tiden att uppkoplingen har hög belastning eller är överbelastat och därför kan mediat inte visas i sin ursprungliga form. Jag har ju bredband och det har inte varit några som helst problem med att titta på tex youtubefilmer...skumt.. Nån som har någon teori ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radium Posted February 24, 2009 Author Share Posted February 24, 2009 Ett ensamt rå gick där nu vid 0530.Men jag har ena jäkla problem att se, det blir liksom långa stillbilder bara, och sen så hackar det till och så blir det en ny stillbild, ingen direkt rörelsefilm liksom.. Och sen så får jag hela tiden att uppkoplingen har hög belastning eller är överbelastat och därför kan mediat inte visas i sin ursprungliga form. Jag har ju bredband och det har inte varit några som helst problem med att titta på tex youtubefilmer...skumt.. Nån som har någon teori ? starta om burken och routern : ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
crowfear Posted February 24, 2009 Share Posted February 24, 2009 starta om burken och routern : ) Nope, hjälper inte. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
belfven Posted February 24, 2009 Share Posted February 24, 2009 det är 13 nassar där nu:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hannes_21 Posted February 24, 2009 Share Posted February 24, 2009 nu är det nåt som ser ut som mårdhund tror det med. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
belfven Posted February 24, 2009 Share Posted February 24, 2009 tror det med. ser väldigt likt ut iaf:P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kocken Posted February 24, 2009 Share Posted February 24, 2009 Nu går det 8-9 st där, gillar snögubben! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest STENE Posted February 24, 2009 Share Posted February 24, 2009 hör dom men ser inte någon. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
belfven Posted February 24, 2009 Share Posted February 24, 2009 Nu går det 8-9 st där, gillar snögubben! hehe då är vi 2 då som gillar snögubben:P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest STENE Posted February 24, 2009 Share Posted February 24, 2009 vad är det där för djur? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tolf Posted February 24, 2009 Share Posted February 24, 2009 Mårdhund va? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tolf Posted February 24, 2009 Share Posted February 24, 2009 Kan inte hitta i tråden om var denna åtel är belägen. Någon som vet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Milner Posted February 24, 2009 Share Posted February 24, 2009 Kan inte hitta i tråden om var denna åtel är belägen. Någon som vet? Estland.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tolf Posted February 24, 2009 Share Posted February 24, 2009 Jo det förstår jag självklart. med tanke på webbadressen. Men är det ingen som har lite mer info. typ är det en stor inhägnad osv.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ekebo Posted February 24, 2009 Share Posted February 24, 2009 Är det frilevande eller hägnade grisar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
L-B Posted February 25, 2009 Share Posted February 25, 2009 Grisar på åtlen konstant smackande och ätande. Mårdhund har också varit frame . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lsjonsson Posted February 25, 2009 Share Posted February 25, 2009 13-15 svin framme nu. Feta svin! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Offside Posted March 5, 2009 Share Posted March 5, 2009 FULLT MED GRISAR NU! Det var kul att se! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tolf Posted March 5, 2009 Share Posted March 5, 2009 Ett rådjur! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lsjonsson Posted March 5, 2009 Share Posted March 5, 2009 1 rådjur & 2 mårdhundar! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Franken Posted March 5, 2009 Share Posted March 5, 2009 Lyckas inte få igång den nån som har något tips? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tolf Posted March 5, 2009 Share Posted March 5, 2009 Lyckas inte få igång den nån som har något tips? Pröva att öppna med winamp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts