Hoppa till innehåll

Nu är jag tillbaka med ett leende på läpparna TACK


Guest pacco

Recommended Posts

  • Svar 88
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • Ausch

    7

  • maddog

    4

  • Alfons

    4

  • vakjägaren.

    3

hur vet man att det är någon från robsoft.

Det tror jag inte att man vet.

Oberoende av varifrån personen kom så tycker jag inte vi ska starta någon häxjakt på den eller de som gjort detta.

Det måste vara upp till Pacco att besluta om han vill hänga ut vederbörande eller inte.

Ett mail till någon data kunnig person borde räcka för att få veta vem som var avsändaren.

O tro nu inte att jag tycker något annat nu än när jag skrev mitt första inlägg här och på Robsoft.

/Lasse

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Det tror jag inte att man vet.

Oberoende av varifrån personen kom så tycker jag inte vi ska starta någon häxjakt på den eller de som gjort detta.

Det måste vara upp till Pacco att besluta om han vill hänga ut vederbörande eller inte.

Ett mail till någon data kunnig person borde räcka för att få veta vem som var avsändaren.

O tro nu inte att jag tycker något annat nu än när jag skrev mitt första inlägg här och på Robsoft.

/Lasse

ok fick den känslan att någon här hade fått nys om det då senaste nikon tråden på robsoft blev lite bombad av trogna jaktsnack forumister, men jag hade fel.

my bad sorry B) .

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

ok fick den känslan att någon här hade fått nys om det då senaste nikon tråden på robsoft blev lite bombad av trogna jaktsnack forumister, men jag hade fel.

my bad sorry :) .

sant, jag ville bara visa mitt missnöjje även där och då var den tråden lämplig tyckte jag.

Kasnke inte så klokt ändå :)

Varifrån man kommer? Hemifrån kommer jag... Sen besöker jag webb adresser, forum. B)

Tomas, som har lite svårt för vi och dom i allmänhet ;)

Visst är det så, många här är åxå där eller tvärt om, jag ser ingen rivalitet mellan forumen utan det är bra med två då de har lite olika inrikting.

Finns en tråd om det någon stans.

/Lasse

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Mitt jobbmail har ökat med en massa skit samt personliga angrepp och kommer nu därför att ta en paus .

jag har gjort det här frivilligt och har försökt att vara hjälpsamt för oss alla .

men tyvärr har det kommit för mkt skit från andra forum till min privata samt jobbmail .

jag har försökt att hålla mig neutral med information till dem som vill läsa .

Tummen upp för jaktsidan vet jag !

Efter att ha fått jobbmail med en massa skit hade jag tänkt ta en paus på några månader .

Men efter att ha pratat med Alfons så berättade han att jag skulle till in på jaktsidan.

Och började att läsa under mitt inlägg ,och blev fylld av glädje att det värme för stödet jag fick av er och är evig tacksam ska ni veta .

Så jag TACKAR OCH BOCKAR SÅ MKT OCH STOR

STOR STOR STOR TACK FÖR STÖDET JAG HAR FÅTT AV ER

Skurebo,MaxW,Streif,eskimo1,Mr 9,3x62,Upptag71,Axl,Seger,Foffe,Crowfear,Vakjägaren,Alfons,Frontier,Pertan,

Isjonsson,Rodent,Vintturi,jimbolo,Mats Bengt,Hipshot,Sickboy,Rikard,Doenitz,Lars

Raggarö.Freddan78,peterHBG,Daaalmaasen,Dudde,personrusselterrier,Maichel,

Angler,jan-E,Jämthund,Defransson,Johanjägare,MR JIM,Teekkari,

Stene Välkommen in ,maddog

Hoppas att jag INTE har glömt någon och som sagt ett stor tack !

Och killarna som skrev skit till mig har jag fått en vän att spåra upp och en hälsning kommer att leveras .

Och nu kan räknas som att jag är tillbaka !

Mvh Cristian

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Vad bra att pausen inte blev så lång nu kan man fortsätta lära sig om optik ;) fast jag fattar ju bara hälften av det som står, trodde att jag hadde bra koll på optik innan jag började läsa här på jaktsidan ^_^

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Skit kul ^_^

Vem mer än du tar sig tid att fota genom optik för att visa en frågeställare skildnader ?

(mer tester vill vi ju se iof ;) )

Här på jaktsnack behövs du !!!!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Välkommen tillbaka!

bra att du inte viker dig för den idiot som inte kan ta en öppen diskussion på ett forum utan måst hålla på att skicka en massa dynga till en privat.

ett ip-nummer är inte så svårt att spåra, att få ut vem som bor där krävs lite mer, men med lite luskande går det nog bra.

Mvh

Andreas

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Kul att du kom tillbaka. Jag har inte haft äran att lära känna dig men att dömma av andras inlägg så verkar du vara en optik guru (eller iaf veta en hel del). Vilket jag hoppas att kunna dra nytta av då jag säkerligen kommer att komma med en del frågor.

Rock on!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

;)

Skit kul ^_^

Vem mer än du tar sig tid att fota genom optik för att visa en frågeställare skildnader ?

(mer tester vill vi ju se iof ;) )

Här på jaktsnack behövs du !!!!

Vänta jag kommer att lägga ett förslag till er och DU Vakjägaren kommer att hjälpa mig om jag får genom allting

vänta :D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Måste erkänna att jag missat detta :P

Hursom, då slapp man hojta där vilket var skönt, välkommen tillbaka Pacco. Mycket imponerad av din optiska kunskap och din objektiva framläggan. :D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Det är otrolig glädje att du är tillbaka, du är en härlig tillgång.

Det är så härligt att ha ngn o fråga om optik när man inte har kundskaperna själv plus att man lär sig så mkt

Stort välkommen tillbaka

HippHipp HURRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :P

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

:P

Vänta jag kommer att lägga ett förslag till er och DU Vakjägaren kommer att hjälpa mig om jag får genom allting

vänta :D

Hmmm !!!! Nu blev jag nyfiken ;)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.









×
×
  • Skapa ny...