niak Posted January 27, 2005 Share Posted January 27, 2005 Ola Backe 39 år,boende i Malmberget med Nina , Moa 6 år, Melinda 3 år samt engelska settern Härkmoens Niak snart 8 år.Jobbar på tillredningen i Malmbergsgruvan (tillsammans med Ronnie här på forumet,eller oväders-Ronnie som jag ibland kallar honom då vi legat inblåsta en hel fjällresa).Har jagat och fiskat sen barnsben.Idag är ripjakten min passion,höst såväl som vinter. Flänger runt i fjällvärlden alla årstider utom den mörkaste.Har en väldigt förstående sambo som dock ibland undrar hur det kommer sig att jag MÅSTE jaga ,för det måste jag .Står i kö på en settervalp som förhoppningsvis föds i mitten på Februari. En tik den här gången mot allt bättre vetande.Har tidigare bara haft hanhundar.Längtar till fjället... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ronnie Posted February 20, 2005 Share Posted February 20, 2005 Du må känna dig hjärtligt välkommen hit på detta jaktforum,Vi skall gå igenom det här tillsammans du och jag NIAK,här behöver du inte känna dig ensam.Oväders Ronnie.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beretta Posted February 21, 2005 Share Posted February 21, 2005 Välkommen hit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts