Hoppa till innehåll

Vem är MichaelaFridell


MichaelaFridell

Recommended Posts

  • Svar 149
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • MichaelaFridell

    37

  • Jensa121

    13

  • doenitz

    6

  • Hipshot

    6

Fan vilken grym butik.

Synd att man inte fiskar. ;);)

AndreasA hade blivit tokig om han skulle gå in och välja endast ETT fiskedrag. :D:D

Gillade camoställen.

btw det var en riktigt snäll hund. :D:wub:

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Fan vilken grym butik.

Synd att man inte fiskar. ;);)

AndreasA hade blivit tokig om han skulle gå in och välja endast ETT fiskedrag. :wub::wacko:

Gillade camoställen.

btw det var en riktigt snäll hund. :wub::wub:

Ja, det är helt sjukt. Jag blir helt yr av att irra omkring där inne hela dagarna.

Hunden är väldigt snäll. Hon ligger på kontoret sover hela dagarna. Men såfort klockan är sex så kommer hon ut, sträcker på sig och hoppar omkring för då vet hon att det är dags att gå hem.

Hittade inte den stora kassen med ammunition. Men, den ligger säkert i någon kartong. Hittade dock ett annat parti, dock inte lika stort men det räcker till en liten stund iallafall:)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Tack för skotten ;):P

Hör av mig nästa gång jag är Jönköping. :P:D

Det var så lite.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Mitt namn är Michaela. Jag är 21 år gammal och kommer ifrån Gränna.

Har en jämthundstik, Lycka som är 9 månader gammal.

Jobbar på Fiskecenter i Jönköping och har hand om jaktavdelningen där vi erbjuder kläder, ammunition och tillbehör.

Har gått tre år på ForshagaAkademins viltvårdsgymnasium och brinner verkligen för det här med jakten. Det är inte bara mitt största intresse utan oxå min livsstil. Jobbat som fiskeguide i Yukon, Kanada under två säsonger.

Bor tillsammans med hunden i ett hus på landet och jag trivs jättebra.

Det var lite kort om mig...

[/quote

Välkommen Michaela... B)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Lilla fagra Gränna är ju en pärla...sade Hjo-bon (ursprungligen)..;) Välkommen btw..;)

Nog är det vackert allt. Men ack så mycket folk det är här jämt. En forna Hjo-bo.. Trevligt. Vart har du tagit vägen nu då?

Tack för välkomnandet om än lite sent.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jag är västerbottning sedan -97, bosatt i Björkarnas Stad närmare bestämt. Flyttade upp för att studera och blev kvar. Om det löser sig med arbete (ett lagom krux i dessa dyrtider) så ämnar jag dock styra kosan hemåt med tanke på att jag har all släkt söder om Dalälven..

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Nog är det vackert allt. Men ack så mycket folk det är här jämt. ...

Nu är det ju inte så farligt, det blir värre framåt sommaren! Då kan man ju smita iväg lite själv! :P

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jag är västerbottning sedan -97, bosatt i Björkarnas Stad närmare bestämt. Flyttade upp för att studera och blev kvar. Om det löser sig med arbete (ett lagom krux i dessa dyrtider) så ämnar jag dock styra kosan hemåt med tanke på att jag har all släkt söder om Dalälven..

Jaha, ser man på. Som du säger, det är inte lätt att få jobb nu men kanske beror på vad du har utbildat dig till?

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Nu är det ju inte så farligt, det blir värre framåt sommaren! Då kan man ju smita iväg lite själv! ^_^

Nu är det ju som så, alla känner alla i Gränna men jag vet fortfarande inte vem du är...

Du får lov att presentera dig mister.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Nu är det ju som så, alla känner alla i Gränna men jag vet fortfarande inte vem du är...

Du får lov att presentera dig mister.

Japp! Ska bara upp till Thörns o köpa lite mat! ^_^

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Japp! Ska bara upp till Thörns o köpa lite mat! ^_^

Mat? Sen när började pizza räknas som mat?

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Schhhh, säg inget till nån! ^_^

Här går inte göra någonting i smyg..

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jaha, ser man på. Som du säger, det är inte lätt att få jobb nu men kanske beror på vad du har utbildat dig till?

Jag har tre högskolexamina vid dags dato (överliggare á la Fröding ) men är i grund och botten samhällsvetare..Petade iväg en ansökan till Jordbruksverket i Jönköping idag men jag hyser inga större illusioner..

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jag har tre högskolexamina vid dags dato (överliggare á la Fröding :P ) men är i grund och botten samhällsvetare..Petade iväg en ansökan till Jordbruksverket i Jönköping idag men jag hyser inga större illusioner..

Okej, det säger mig inte jättemycket men det är säkerligen intressant.

Vi håller tummarna för dig.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Thanx, I´ll need it..:P

Samhällsvetarexamen är så pass bred att ingen egentligen kan definiera vad man är utbildad som..Litet av nackdelen samtidigt som det å ena sida är en styrka med bredden..Men då jag är "bonnpöjk" med en examen i statsvetenskap borde jag vara lämplig som handläggare på Jordbruksverket..Kruxet är bara att övertyga Jordbruksverket om det.. :D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Thanx, I´ll need it..:rolleyes:

Samhällsvetarexamen är så pass bred att ingen egentligen kan definiera vad man är utbildad som..Litet av nackdelen samtidigt som det å ena sida är en styrka med bredden..Men då jag är "bonnpöjk" med en examen i statsvetenskap borde jag vara lämplig som handläggare på Jordbruksverket..Kruxet är bara att övertyga Jordbruksverket om det.. :P

Jaha, du tänker så.

Men vet du vad, ja tror att det löser sig för dig.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Hoppas det med..Senaste tjänsten jag sökte fick jag dock konkurrera med bla. 25 pers med doktorsgrad..Fat chance man har då.. :rolleyes:

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Hoppas det med..Senaste tjänsten jag sökte fick jag dock konkurrera med bla. 25 pers med doktorsgrad..Fat chance man har då.. :rolleyes:

Ojojoj, det låter som en tuff match men som sagt, vi hoppas på det bästa.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.









×
×
  • Skapa ny...