ozzy Posted January 28, 2005 Share Posted January 28, 2005 Hej! För att vi alla ska lära oss känna varandra lite bättre så är det trevligt med en presentation, vad man heter, vad var man jagar och sysslar med. När ni skriver presentationen skriv då "Vem är" följt av ert användarnamn som ämne då det blir lättare när man söker tex. "Vem är Mats" Edit: Skapa ett nytt ämne i denna area med presentationen så undviker vi monstertrådar med flera olika användare / Rikard Mvh. Mats 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beretta Posted February 1, 2005 Share Posted February 1, 2005 Vi vill hälsa alla nya medlemmar välkomna! Glöm inte att göra en kort presentation av er under Medlemmar. Det är kul att kunna läsa lite om vad alla håller på med och vem ni är. MVH L-O Landén Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Haggva Posted June 23, 2005 Share Posted June 23, 2005 Hej! Ni har ju en jättefin sida . Jag känner mej jättevälkommen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lsjonsson Posted June 24, 2005 Share Posted June 24, 2005 Hej Haggva! Välkommen och trevlig midsommar! :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seger Posted June 25, 2005 Share Posted June 25, 2005 Kom ihåg att skriva Vem är i eran presentation. Detta är bara för det ska vara lättare vid en ev.sökning på en person Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest stk13 Posted October 22, 2005 Share Posted October 22, 2005 Tack för en bra sida och ett intressant forum. Här finns säkert massor att lära sig och kanske har man själv något att bidra med. Mvh Pelle Link to comment Share on other sites More sharing options...
lsjonsson Posted January 2, 2006 Share Posted January 2, 2006 Hej! Välkommen hit! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beretta Posted January 31, 2006 Share Posted January 31, 2006 Till alla nya medlemmar: Kul som tusan att ni är med oss på Jaktsidan.se. Vore kul om ni kunde skriva lite mer om er själva, vad ni sysslar med, vilken stad mm. Lite "torrt" ibland tycker jag med (påhittat bara för exemplets skull..) "Tjena, jag är en kille som gillar jakt. Bor i Sverige." Liiiite med uttryckligt skulle väl vara kul. Kanske en bild. Här hittar ni mig http://www.jaktsidan.se/forum/index.php?to...1.msg148#msg148 Link to comment Share on other sites More sharing options...
lsjonsson Posted March 13, 2006 Share Posted March 13, 2006 Hej! Välkommen hit även om Du har lyckats skriva på fel ställe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hylsan Posted March 13, 2006 Share Posted March 13, 2006 *asg*....välkommen kompis! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roggman66 Posted July 26, 2006 Share Posted July 26, 2006 Jag håller med Beretta att det kunde vara trevligt om fler skrev vart de bor. Själv glömde jag skriva vad jag jobbar med. För tillfället mellan jobb. Jag ska starta eget nu när jag flyttar tillbaka till Stockholm. Det blir golvslipning och fastighetsskötsel. MVH Roger Svärd "Roggman66" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roggman66 Posted December 7, 2006 Share Posted December 7, 2006 Skulle det vara svårt att länka presentationen "Vem är ....." i användarprofilen ? Sen en fortsatt uppmaning till alla som inte gjort det ännu......Skriv in vart ni bor!!! MVH Roggman 66 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThomasMamre Posted March 9, 2007 Share Posted March 9, 2007 Jag håller med Beretta att det kunde vara trevligt om fler skrev vart de bor. Själv glömde jag skriva vad jag jobbar med.För tillfället mellan jobb. Jag ska starta eget nu när jag flyttar tillbaka till Stockholm. Det blir golvslipning och fastighetsskötsel. MVH Roger Svärd "Roggman66" vore de inte bättre Roger om du skrev att du jobbar i bland!.. mellan jakterna.. ???..... .... ;D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roggman66 Posted March 9, 2007 Share Posted March 9, 2007 Jo men nu gäller det att ta tag i kneget : ekonomin vettu uj uj uj vad lidande den blev :'( Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ari Posted February 7, 2008 Share Posted February 7, 2008 Har ju kommit en hel del nya medlemmar men få som skriver en presentation ??? ??? Skärpning....... ;D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ijahman Posted February 8, 2008 Share Posted February 8, 2008 Upp och hoppa!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest chris Posted March 7, 2008 Share Posted March 7, 2008 http://s1.battleknight.se/index.php?loc=hi...mp;ref=ODEyNzAz ;D ;D ;D Link to comment Share on other sites More sharing options...
skjyttabasen Posted November 15, 2008 Share Posted November 15, 2008 TREVLIGT HÄR. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stövarsten Posted April 12, 2009 Share Posted April 12, 2009 Vem är Stövarsten Är en 39 årig kille från västerbotten som gillar att jaga hare med min finnstövare. Men jag jagar det mesta om tillfälle ges. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ijahman Posted April 12, 2009 Share Posted April 12, 2009 Vem är StövarstenÄr en 39 årig kille från västerbotten som gillar att jaga hare med min finnstövare. Men jag jagar det mesta om tillfälle ges. Hejsan hejsan! Och välkommen hit! Följ länken och klicka på "nytt ämne" http://www.jaktsnack.se/index.php?showforum=16 Skriv som rubrik "Vem är Stövarsten" Och berätta om dig själv. Så att din presentation blir en egen tråd. Mvh John Link to comment Share on other sites More sharing options...
blobbin Posted April 22, 2009 Share Posted April 22, 2009 Hær finns jag! http://www.jaktsnack.se/index.php?showtopic=18181 Link to comment Share on other sites More sharing options...
patrick Posted January 5, 2012 Share Posted January 5, 2012 Vem är skatan ? Jo det ska jag säga er, en snart 50-åring som jagat de senaste 15. Varit väldigt engagerad med jakt i föreningsform både som ordförande men även jaktledare. Blev för mycket när jakten åt andra nästan var ett halvtidsjobb, senaste 4 åren har jag ägnat åt att hitta min egen glädje i jakten, det sociala, det kontemplativa, det naturromantiska och inte minst det spännande. Letar lite efter nya kompisar att ha utbyte med; främlingar kan vara din nästa "bästa kompis". Bor i Skåne, Glumslöv med 2 vuxna barn o fru och en vuxen Wachtel, nära havet, svingar flugpöet då o då. Har varit egen företagare, fotograf i 23 år, är nu anställd säljare. Fullkomligt gillar all form av jakt och naturtid, synd att allt det andra tar tid. Så då ska jag inte smyga här mer som jag gjort i 2 år. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wizard Posted January 5, 2012 Share Posted January 5, 2012 Vem är skatan ? Jo det ska jag säga er, en snart 50-åring som jagat de senaste 15. Varit väldigt engagerad med jakt i föreningsform både som ordförande men även jaktledare. Blev för mycket när jakten åt andra nästan var ett halvtidsjobb, senaste 4 åren har jag ägnat åt att hitta min egen glädje i jakten, det sociala, det kontemplativa, det naturromantiska och inte minst det spännande. Letar lite efter nya kompisar att ha utbyte med; främlingar kan vara din nästa "bästa kompis". Bor i Skåne, Glumslöv med 2 vuxna barn o fru och en vuxen Wachtel, nära havet, svingar flugpöet då o då. Har varit egen företagare, fotograf i 23 år, är nu anställd säljare. Fullkomligt gillar all form av jakt och naturtid, synd att allt det andra tar tid. Så då ska jag inte smyga här mer som jag gjort i 2 år. Som ljahman skrev tidigare... Hejsan hejsan! Och välkommen hit! Följ länken och klicka på "nytt ämne" http://www.jaktsnack...hp?showforum=16 Skriv som rubrik "Vem är skatan" Och berätta om dig själv. Så att din presentation blir en egen tråd. Mvh, admin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vestjakt Posted January 8, 2012 Share Posted January 8, 2012 Vem är Vestjakt? Man född 81 som bor och kommer ifrån Göteborg därav mitt användarnamn. Är rätt så ny på det här med jakt och håller just nu på med att ta jägarexamen. Har flera kompisar som håller på och har gjort i många år så det var nog bara en tidsfråga innan jag drabbades av jaktsjukan. Har nu under några år vart med på jakt mestadels på bock/rådjur i skogarna i både dalsland och halland samt lite minkjakt ute i Göteborgs skärgård. Får kalla mig en själv för en glad amatör givetvis när det gäller jakt och hela biten kring det än så länge. /Pontus Link to comment Share on other sites More sharing options...
lsjonsson Posted January 8, 2012 Share Posted January 8, 2012 Hej & välkommen hit! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts