Herr Mattsson Posted March 2, 2009 Posted March 2, 2009 Precis! Inget fusk nu!!!!! ska stå på 8 meter på stora tavlan Quote
ther Posted March 3, 2009 Author Posted March 3, 2009 ska stå på 8 meter på stora tavlan Då skvallrar jag för Roger så du aldrig mer får jaga hos honom! 13 Anmälda! Nu kör vi!!! Quote
J S Posted March 3, 2009 Posted March 3, 2009 ska stå på 8 meter på stora tavlan Ha ha ha! Gör så! Den enda du lurar är dig själv! Quote
Herr Mattsson Posted March 4, 2009 Posted March 4, 2009 Då skvallrar jag för Roger så du aldrig mer får jaga hos honom! 13 Anmälda! Nu kör vi!!! Jag jagar inte hos Roger! Pilutta dejj! Quote
Herr Mattsson Posted March 4, 2009 Posted March 4, 2009 Ha ha ha! Gör så! Den enda du lurar är dig själv! Jag vet . det tragiska är att jag skjuter för högt just nu... pilarna sitter nog i fin formering, men åt helvite för högt.. måste åtgärda detta före jag börjar.. Quote
Recommended Posts