Blader Posted October 2, 2015 Posted October 2, 2015 Rävtik fågelläte IMG_2689.JPG Mvh. Kommer det en grå Volvo och låter som fågelläte så ä det jag Tror att jag snart kan det läte nu åxo (lagom till att vallarna är färdigslagna ) Tack för utb //Christer 1 Quote
Flex Posted October 2, 2015 Author Posted October 2, 2015 Kommer det en grå Volvo och låter som fågelläte så ä det jag Tror att jag snart kan det läte nu åxo (lagom till att vallarna är färdigslagna ) Tack för utb //Christer Ja men det lät ju hyfsat sist så till nästa år så är du redo Mvh. 1 Quote
Freddy Posted February 20, 2021 Posted February 20, 2021 På 2015-10-02 at 14:58 Flex sa: Ja men det lät ju hyfsat sist så till nästa år så är du redo Mvh. Är det viktigt att man får till det där raspiga ljudet när man gör harskriket? Typ att man harklar lite i pipan?. Tycker det är lite knepigt att få till. Quote
Freddy Posted February 20, 2021 Posted February 20, 2021 48 minutes ago lsjonsson sa: Eftersom Flex inte har varit inloggad sedan 2020 så är det bättre att du skriver till honom i grannforat för där skriver han mellan varven. Han har samma nick där. https://forum.robsoft.nu/viewtopic.php?f=24&t=176427&p=3271183#p3271183 Oj tack? Quote
lsjonsson Posted February 20, 2021 Posted February 20, 2021 14 hours ago Freddy sa: Kan dock inte varken logga in eller göra nytt konto där. Tips?! Fråga Hipshot här på forumet. Han jagar räv när han har tid. Skriv ett pm till honom för du kan inte skriva i hans dagbok förrän du har 100 inlägg. https://www.jaktsidan.se/ipb/profile/241-hipshot/ Lycka till! Quote
MKJ Posted February 20, 2021 Posted February 20, 2021 Nu lockar inte Hipshot räv, han sätter sig bara mitt ibland dom med cigarr och ljudbok och skjuter sen allihop. 1 Quote
lsjonsson Posted February 20, 2021 Posted February 20, 2021 1 hour ago MKJ sa: Nu lockar inte Hipshot räv, han sätter sig bara mitt ibland dom med cigarr och ljudbok och skjuter sen allihop. Ok! Tack! Quote
Freddy Posted February 20, 2021 Posted February 20, 2021 Så ingen som vet hur man får till ett okej harskrik? Behöver det vara raspigt i ljudet? Ska köra med peewee. Quote
MarkusR Posted February 21, 2021 Posted February 21, 2021 Trådlyft är alltid trevligt ? Support för grannforat hör dock inte hemma i en tråd om rävjakt. (eller någon annan tråd heller för den delen) ta det gärna i PM är ni snälla så städar jag den här tråden. 1 Quote
lsjonsson Posted February 21, 2021 Posted February 21, 2021 3 minutes ago MarkusR sa: Trådlyft är alltid trevligt ? Support för grannforat hör dock inte hemma i en tråd om rävjakt. (eller någon annan tråd heller för den delen) ta det gärna i PM är ni snälla så städar jag den här tråden. Ja, det ska jag tänka på i fortsättningen"! 1 Quote
Freddy Posted February 21, 2021 Posted February 21, 2021 1 minute ago lsjonsson sa: Ja, det ska jag tänka på i fortsättningen"! Så mycket regler överallt så man blir snurrig. Skicka pm istället hur man blir medlem i det andra forumet är du snäll. ? Quote
lsjonsson Posted February 21, 2021 Posted February 21, 2021 Just now Freddy sa: Så mycket regler överallt så man blir snurrig. Skicka pm istället hur man blir medlem i det andra forumet är du snäll. ? Ok! Quote
Recommended Posts