vakjägaren. Posted May 6, 2009 Posted May 6, 2009 Många som ska dit? (Vart står du Hippen och bjuder på kaffe ? ) Quote
Hipshot Posted May 6, 2009 Posted May 6, 2009 Hipshot planerar att få till det som så att vi hoppas kunna åka ned M och jag samt Wilda och övernatta en natt. Vi kommer inte att ha eget bås iår och därmed inget Zoegas dessvärre.. Kan redan nu meddela att vi kommer att köra Tullgarn hela mässan och DÅ finns kaffe Mvh! Quote
Nevermind Posted May 6, 2009 Posted May 6, 2009 Jag ska dit. Ser ut som om det blir på torsdagen. Hoppas på fint väder så jag kan cruisa omkring i Jaktsidan.se t-skjortan. Quote
ajV Posted May 6, 2009 Posted May 6, 2009 jag kommer vara där på lördagen , för söndagen blir det wachtel-utställningen i flen Quote
Humlegaard Posted May 7, 2009 Posted May 7, 2009 Jag kommer med hela familjen. Troligen på fredagen. Quote
Kristin Posted May 7, 2009 Posted May 7, 2009 Jag ska dit tillsammans med ett helt gäng jägare. Vi ska dit på torsdagen eller fredagen. Quote
Ausch Posted May 7, 2009 Posted May 7, 2009 På Lördagen blir det till o fara dit med ett gäng stollar härifrån. Bussresa vilket innebär att det troligen kommer att slinka ner en öl eller två. Funderar på att försöka få med familjen på fredagen men jag har inte styrt upp det än. /Lasse Quote
walle91 Posted May 7, 2009 Posted May 7, 2009 Ska dit under 2 dagar, åker ner med ett lass kompisar och tar in på hotell under kvällen. Quote
Kallel Posted May 7, 2009 Posted May 7, 2009 Jag ska dit! En av dagarna med fru och barn och en dag ska jag gå och luska alldeles ostört... Quote
vakjägaren. Posted May 7, 2009 Author Posted May 7, 2009 Bussresa vilket innebär att det troligen kommer att slinka ner en öl eller två./Lasse Finns risk för det , här med. Quote
Kristin Posted May 7, 2009 Posted May 7, 2009 Finns risk för det , här med. Jag ska troligen vara en av två chaufförer till Elmia. De som inte kör kommer att dricka öl. Mycket öl. Det kommer att bli en...intressant...resa. Jag får se till att ta med musik som kan överrösta dem Quote
Guest Sickboy Posted May 7, 2009 Posted May 7, 2009 Anländer på Torsdagen kl 15:oo stannar till söndag kl 18. Ska försöka hjälpa Pelle så mycket som möjligt så stackarn inte jobbar ihjäl sig *S* För detta jobb så hoppas jag att jag slipper sova i källaren bland spindlar o råttor? *S* Quote
walle91 Posted May 7, 2009 Posted May 7, 2009 Finns risk för det , här med. Går en buss härifrån med ett lass personer som mest troligt kommer att få i sig en hel del dom med. Den resan riskerar väl att bli jusst en fylleresa så vill man göra några fynd och befinna i det tillståndet så man inte gör bort sig på några onödiga affärer så valde jag bort bussen och väljer istället bilen Quote
vakjägaren. Posted May 7, 2009 Author Posted May 7, 2009 Går en buss härifrån med ett lass personer som mest troligt kommer att få i sig en hel del dom med. Den resan riskerar väl att bli jusst en fylleresa så vill man göra några fynd och befinna i det tillståndet så man inte gör bort sig på några onödiga affärer så valde jag bort bussen och väljer istället bilen Ahh !!!!!!!! Sick snack !! Det går ju ryckten om att du är rädd för fruntimmer som sätter sig i knät på dig. Quote
cyklon Posted May 10, 2009 Posted May 10, 2009 Tja! Jag far ner till Elmia på lördagen. Hoppas givetvis hitta lite "godis" till bössorna Quote
Ledel Posted May 14, 2009 Posted May 14, 2009 Har inte bestämt vilken dag jag ska dit än. Får ta det lite som det kommer men det lutar dock åt fredag. Såg i senaste numret av Svensk Jakt Nyheter att man i alla fall var där sist. Det är jag och sambon som är långst ner till höger på den stora bilden i senaste numret. Linslus liksom. Quote
jansson67 Posted May 14, 2009 Posted May 14, 2009 Har inte bestämt vilken dag jag ska dit än. Får ta det lite som det kommer men det lutar dock åt fredag.Såg i senaste numret av Svensk Jakt Nyheter att man i alla fall var där sist. Det är jag och sambon som är långst ner till höger på den stora bilden i senaste numret. Linslus liksom. Jaja polisongmannen Quote
Robban M Posted May 14, 2009 Posted May 14, 2009 Ja å frugan pyser upp på Fredagen såvida inget annat kommer i kläm, dock skall vi definitivt försöka ta oss dit så vi båda aldrig varit där. Quote
heli001 Posted May 15, 2009 Posted May 15, 2009 Tja! Bygger monter på onsdagkväll sedan blir det att vara på plats till söndagkväll. Quote
Ledel Posted May 18, 2009 Posted May 18, 2009 OK, nu är det bestämt. Vi åker upp på torsdag så vi är där när det börjar. Blå keps som det står ............... LEDEL på !!! Quote
jansson67 Posted May 18, 2009 Posted May 18, 2009 OK, nu är det bestämt. Vi åker upp på torsdag så vi är där när det börjar.Blå keps som det står ............... LEDEL på !!! Jag letar efter polisongerna Quote
Ausch Posted May 18, 2009 Posted May 18, 2009 Bussresa på lördagen, kommer nog inte ha på mig något då jag gillar att vara inkognito /Lasse Quote
Recommended Posts