Hoppa till innehåll

Till alla Gästtittare!!!


Beretta

Recommended Posts

Ni är så många som läser detta Forum dagligen. :D

Jag vet att jag känner vissa av er personligen.

Är det inte dags att göra en kort presentation av er under "Medlemmar" och registrera er som fullvärdiga medlemmar.

Ni har säkert MASSOR att bidra med.

Dessutom är det ju HELT gratis. :)

Välkomna in i gemenskapen!

MVH Beretta.

  • Like 1
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
Helt rätt, ett mycket bra råd! '

Enda risken är att ni fastnar och börjar få vänner och bekanta på nätet och kanske blir bjudna på jakt eller så...  :o

Tanken är helt rätt.

...el. får komma på forumträffar och utbyta Era tankar och ha en trevlig kväll över en bit mat och dricka.

:D :D :D :D :D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
Reggade mig för ett bra tag sedan här och först nu har jag kommit underfull med hur bra detta forum är :)

Nu blir det besök här varje dag!

Tack Mickel.

Vi eller rättare sagt jag skulle behöva ett och annat värdefullt tips av en gluggexpert som du ;)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Tack Mickel.

Vi eller rättare sagt jag skulle behöva ett och annat värdefullt tips av en gluggexpert som du ;)

Gluggexpert, ha ha  :D

Låter inte slugt, inte är jag någon expert inte. Men är man tillräckligt ihärdig så lär man sig :)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...
Guest trettontaggaren

Smyger omkring här lite då o då när man har tid o just nu så finns det mycket tid till att vara här ute jag tycker sidan är himla bra , sedan så är det ju super att det int kostar något  ;D ;D ;D ;D.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Ni är så många som läser detta Forum dagligen. :D

Jag vet att jag känner vissa av er personligen.

Är det inte dags att göra en kort presentation av er under "Medlemmar" och registrera er som fullvärdiga medlemmar.

Ni har säkert MASSOR att bidra med.

Dessutom är det ju HELT gratis. :)

Välkomna in i gemenskapen!

MVH Beretta.

testar hur det funkar.
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 9 months later...

Jo, den här gästtittaren var inte gästtittare mer än några minuter ;D Hittade rätt med en gång! Den finns lika galna människor som jag här! ;D ;D Fast jag vet ju inte hur många som har upptäckt det...än ;D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jo, den här gästtittaren var inte gästtittare mer än några minuter ;D Hittade rätt med en gång! Den finns lika galna människor som jag här! ;D ;D Fast jag vet ju inte hur många som har upptäckt det...än ;D

Vi är 1324 medlemmar och alla är väl mer el. mindre lika galna som Du.

;D ;D ;D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Visst e det härligt?! ;D

Jepp! Det har ju tillkommit 10 nya medlemmar sedan sist, så Vi är 1334 nu som är lika tokiga. :D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
Vem är då tokigast? Torde vara ngn med en otrolig massa inlägg eller ??? :D Det är mkt roligt här oavsett tokarna ;D

Tok kan Du vara själv!

:D;)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jag vet inte vem som är tokigast, men jag vet ju vem jag garvar mest åt: roggie!! ;D Jag har lyssnat på en del stå-upp komiker, men ingen av dom kommer i närheten av roggies fantastiska berättelser om sin enkla vardag (ok, enkla var kanske inte helt rätt ordval...fniss)! Har ni tänkt på vilken tur mannen har med vädret? Så fort det är utomshus han ska så är det värdens regnväder...

E ni säkra på att den go' gubben inte bor i Bergen??? Där regnar det nästan jämt.  8)

Oavsett ni är alla helt skönt galna (även om ingen kommer i närheten av roggie)! Varm kram på er allihop!  :-* :-*

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Det är lugnt amakulu, det är dialekten!

...

eller är det tvärtom? Om folk VERKLIGEN förstod vad du sa så skulle "tokig" vara en komplimang ??? ???

;D

Mvh!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Det är lugnt amakulu, det är dialekten!

...

eller är det tvärtom? Om folk VERKLIGEN förstod vad du sa så skulle "tokig" vara en komplimang ??? ???

;D

Mvh!

Hahaha! Det stämmer. Skåningar har alltid ansetts lite småtokiga. ;) ;D

;D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Ähh,vad ni snackar,Skåne är OK. Alla har väl sett serien Pistvakt,har för mej att Norrland börjar norr om tullarna från Stockholm sett. Det hojtas ,bjärvas,och gammskotern skall dras igång,så också nån jävla linbana som skall smörjas ;D För att inte tala om all inavel uppe i dessa byar ;D

Hacka inte på oss sörlänningar,vi har i alla fall bättre väder än ni har ;D

Jaja...jag vågar i alla fall kalla mej för TOK ;D ;D

Gränsen mellan Norrland och Sverige går längs Mälardalen...sug på den ni :D

Hepp nu hukar jag i datorbänken för alla påhopp,fast det var ju lixom meningen åsso ;D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Ähh,vad ni snackar,Skåne är OK. Alla har väl sett serien Pistvakt,har för mej att Norrland börjar norr om tullarna i Stockholm. Det hojtas ,bjärvas,och gammskotern skall dras igång,så också nån jävla linbana som skall smörjas ;D För att inte tala om all inavel uppe i dessa byar ;D

Hacka inte på oss sörlänningar,vi har i alla fall bättre väder än ni har ;D

Jaja...jag vågar i alla fall kalla mej för TOK ;D ;D

aj aj aj nu var det geografin igen ;D norr om Uppsala ere väl som Norrland börjar

;D ::):P ;D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Ähh,vad ni snackar,Skåne är OK. Alla har väl sett serien Pistvakt,har för mej att Norrland börjar norr om tullarna i Stockholm. Det hojtas ,bjärvas,och gammskotern skall dras igång,så också nån jävla linbana som skall smörjas ;D För att inte tala om all inavel uppe i dessa byar ;D

Hacka inte på oss sörlänningar,vi har i alla fall bättre väder än ni har ;D

Jaja...jag vågar i alla fall kalla mej för TOK ;D ;D

ack ack!!  Vilket TOK.

Nu tror till och med sörmlänningarna att dom är skåningar. Det är tur att man håller sig norr om dessa tullar omän bara strax...

;D ;D ;D ;D ;D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

E skitdålig på geografi ;D men Norrland är Norrland,kolla bara väderkartan på TV 4

Och så kommer vi från Götaland till Östra Svealand som har uppspickande molnighet längs kusten med +7 grader stundtals under dagen. FRÅN Upplandskusten till södra Västerbotten råder snöstorm och kyla,där får man under dagen strax under 23 grader kallt stundtals. I natt uppmättes i Jukkasjärvi rekord för denna månad med 43 grader kallt ;D ;D ;D

:-*

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

vi på rätt sida av stan har minus 10..men i sörmland bor den största och den rödaste skiten som finns.å samma affär går dom på oxå i stjärnhov...hojja förpestat tacke vet jag per unkel å von vinkelslip som grannar

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

vi på rätt sida av stan har minus 10..men i sörmland bor den största och den rödaste skiten som finns.å samma affär går dom på oxå i stjärnhov...hojja förpestat tacke vet jag per unkel å von vinkelslip som grannar

Jag tycker denna tråd var rätt kul :D Fast jag undrar om alla gäst tittare anser samma sak????

Vad har en vinkelslip med detta att göra ??? ??? :D ;D

Ja till mitt försvar,så vet alla på denna sida att vi bara skojar och tjabbas litet ;D

Såklart att inte Uppsala tillhör Norrland,men Östhammar gör det defenitvt ;D Eller Tierp :D

Till moderator,jag har full förståelse om du raderar dessa inlägg..men ibland är det kul att busa ;D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.
×
×
  • Skapa ny...