halvmiss Posted April 26, 2014 Share Posted April 26, 2014 Hej & välkommen hit halvmiss! tack så mycket!jag har inte fått kläm på det här med vänner å likes å funktioner m.m men det ordnar sig nog tror jag:-o Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
halvmiss Posted April 26, 2014 Share Posted April 26, 2014 Välkommen! Va skrev du då? Har inte lyckats bli utslängd på 4 år? S. kommer inte ihåg av "olika anledningar"men det var förmodligen inte omotiverat. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urban Posted April 26, 2014 Share Posted April 26, 2014 Välkommen! Va skrev du då? Har inte lyckats bli utslängd på 4 år? S. Du gör som jag.....hackar bara på dom du känner....mvh/Urban Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hs_merkel Posted April 26, 2014 Share Posted April 26, 2014 Åfan är de så de är Folk är så känsliga S. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
peter24 Posted April 26, 2014 Share Posted April 26, 2014 Eller inte Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lsjonsson Posted April 27, 2014 Share Posted April 27, 2014 kommer inte ihåg av "olika anledningar"men det var förmodligen inte omotiverat. Det finns folk som har blivit utslängda härifrån också. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts