Flex Posted July 15, 2009 Share Posted July 15, 2009 Köpte ett gäng 22LR Quik-shot som jag tycker är den bästa 22lr amon som gör 500m/s o har en bra effekt i kråkfåglarna o som ni kan se så kalibrerar jag dom här skottena då precisionen blir kanon vid träff så delar sig kulan i 3 delar vilket är bra då jag skjuter mycket i byn på bilden syns kalibrerade o okalibrerade. Mvh. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radium Posted July 15, 2009 Share Posted July 15, 2009 Köpte ett gäng 22LR Quik-shot som jag tycker är den bästa 22lr amon som gör 500m/s o har en bra effekt i kråkfåglarna o som ni kan se så kalibrerar jag dom här skottena då precisionen blir kanon vid träff så delar sig kulan i 3 delar vilket är bra då jag skjuter mycket i byn på bilden syns kalibrerade o okalibrerade. Mvh. lyckans ost har försökt hitta dom här ingen har dom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FinHunter Posted July 15, 2009 Share Posted July 15, 2009 lyckans ost har försökt hitta dom här ingen har dom http://www.riistamaa.fi/cat/product_catalo...c=91&page=1 vet att riistamaa har sålt dem, just nu finns de inte på internetsidan, men bäst/säkrast att kolla via telefon om man vill ha nåt.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ehnebom Posted July 15, 2009 Share Posted July 15, 2009 lyckans ost har försökt hitta dom här ingen har dom Velocitor är ungefär samma, typ vidareutveckling av stinger Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zorox Posted July 15, 2009 Share Posted July 15, 2009 jakt.se har dom. Jag köpte cci TNT till min 22 wm. satan vad man fick upp hastigheten. Och man kan värkligen kalla skotten för TNT Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ehnebom Posted July 15, 2009 Share Posted July 15, 2009 jakt.se har dom. Tror finnarna föredrar finska affärer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zorox Posted July 15, 2009 Share Posted July 15, 2009 Tror finnarna föredrar finska affärer ops!! dåligt påläst Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radium Posted July 15, 2009 Share Posted July 15, 2009 Velocitor är ungefär samma, typ vidareutveckling av stinger Delar sig velocitor som uikshok gör ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radium Posted July 15, 2009 Share Posted July 15, 2009 görs inte quikshok i Subsonic också ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ehnebom Posted July 15, 2009 Share Posted July 15, 2009 Delar sig velocitor som uikshok gör ? Fel av mig, det var Segmentet HP jag menade, finns både som subsonic och "hypervelocity" (500 m/s). Den kulan delar sig i tre delar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts