Guest Kid Posted February 13, 2005 Share Posted February 13, 2005 Hej å hå Heter Dane, 24 år och bor i Huddinge söder om Stockholm. Jagar de mesta som finns i skogarna kring Flen tillsammans med gubbarna i laget och min allround Flattcoated retriever. För övrigt pluggas de en hel del på KTH och beräknar va klar om allderles för lång tid. Jag och en trött gris Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seger Posted February 13, 2005 Share Posted February 13, 2005 Välkommen till jaktsidan ;D Jag har bott mina 7 första levnadsår i Flen, har några kusiner som jagar därikring. Var kring Flen jagar du Kid ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kid Posted February 13, 2005 Share Posted February 13, 2005 Tack! Jag jagar vid Hedenlunda om de är bekant... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beretta Posted February 13, 2005 Share Posted February 13, 2005 Hej och välkommen hit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts