Gabriel Posted May 23, 2010 Share Posted May 23, 2010 Vill tacka för träffen igår & säga att det va rikigt roligt & vill tacka Tomas & JS för hjälpen jag fick med bågen. Synd bara att jag inte kunde stanna kvar på kvällen men så är det när man har småungar ibland Hoppas på en till träff snart & då skulle det vara kul at se resten av medlemmarna åxå Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
J S Posted May 23, 2010 Share Posted May 23, 2010 Vill tacka för träffen igår & säga att det va rikigt roligt & vill tacka Tomas & JS för hjälpen jag fick med bågen.Synd bara att jag inte kunde stanna kvar på kvällen men så är det när man har småungar ibland Hoppas på en till träff snart & då skulle det vara kul at se resten av medlemmarna åxå Tack själv för besöket! Alltid kul att kunna hjälpa till! Nu fick du med ganska små justeringar dina jaktspetsar att gruppera lika med fältspetsarna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThomasMamre Posted May 24, 2010 Share Posted May 24, 2010 Vill tacka för träffen igår & säga att det va rikigt roligt & vill tacka Tomas & JS för hjälpen jag fick med bågen.Synd bara att jag inte kunde stanna kvar på kvällen men så är det när man har småungar ibland Hoppas på en till träff snart & då skulle det vara kul at se resten av medlemmarna åxå Tack själv Gabbe! mycket trevligt du kom! Vi får ta en grillkväll med familjerna i stället! så kan vi börja redan på em så vi hinner skjuta lite båge också! Vi styr i hop en träff till, så får vi hoppas på det kommer fler! de var lite dålig uppslutning. Mvh Mamre! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts