palmen Posted February 15, 2005 Share Posted February 15, 2005 Hej! Jag heter Andreas Palmgren, jag är uppvuxen i Bodträskfors 5 mil norr om Boden där jag nu har lägenhet. Jakten är det viktigaste i mitt liv och jag jagar det mesta, dock helst fågel. Jag håller för tillfället på att jaga in min münsterländer........ Kul med ett nytt jaktforum! Mvh/ Ante Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seger Posted February 16, 2005 Share Posted February 16, 2005 Välkommen till jaktsidan Kul men ännu en fågeljägare och grattis till ett bra hundval, münstern är fina hundar. Behöver du hjälp och tips (dressyr m.m ) med hunden så hjälper jag gärna till Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hallen Posted February 16, 2005 Share Posted February 16, 2005 Välkommen, kul med fler norrlänningar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beretta Posted February 16, 2005 Share Posted February 16, 2005 Hej Andreas! Välkommen hit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts