Musköt Posted July 19, 2010 Posted July 19, 2010 Söker som vanligt jakttillfällen åt mina grävlingidioter. De har massor av jaktlust men inga grävlingar. Så är det någon som vill ha hjälp med grävlingarna eller vill prova den fantastiskt roliga jaktformen som grävlingjakt med ställande hund är så hör av er. Quote
Ausch Posted July 19, 2010 Posted July 19, 2010 Söker som vanligt jakttillfällen åt mina grävlingidioter. De har massor av jaktlust men inga grävlingar. Så är det någon som vill ha hjälp med grävlingarna eller vill prova den fantastiskt roliga jaktformen som grävlingjakt med ställande hund är så hör av er. DU vet att det bara är att ringa när du har lite tid över Jag har Grävling om du har hund/ar. // Quote
Ausch Posted July 19, 2010 Posted July 19, 2010 DU vet att det bara är att ringa när du har lite tid över Jag har Grävling om du har hund/ar. // Glömde att jag har 1000ha i Heda /Lindshammar med ju.. // Quote
Musköt Posted July 19, 2010 Author Posted July 19, 2010 DU vet att det bara är att ringa när du har lite tid över Jag har Grävling om du har hund/ar. // Nog f*n har jag grävlingshundar. Quote
eliassson Posted July 19, 2010 Posted July 19, 2010 Jo jag har 2 ställen du kan komma å släppa på och kanske ett tredje ställe utanför lammhult. Så det är bara att säga till när du kan. Quote
6.5*57r Posted July 19, 2010 Posted July 19, 2010 Ja, i Äskås kan vi ju prova. Får se om det blir läge i Kalvsvik eller Bastorp med. Quote
Musköt Posted July 20, 2010 Author Posted July 20, 2010 DU vet att det bara är att ringa när du har lite tid över Jag har Grävling om du har hund/ar. Jo jag har 2 ställen du kan komma å släppa på och kanske ett tredje ställe utanför lammhult. Så det är bara att säga till när du kan. Ja, i Äskås kan vi ju prova. Får se om det blir läge i Kalvsvik eller Bastorp med. Er har jag ju kallt räknat med. Men skadar ju aldrig med mer jakt. Quote
Ekebo Posted July 20, 2010 Posted July 20, 2010 Söker som vanligt jakttillfällen åt mina grävlingidioter. De har massor av jaktlust men inga grävlingar. Så är det någon som vill ha hjälp med grävlingarna eller vill prova den fantastiskt roliga jaktformen som grävlingjakt med ställande hund är så hör av er. Om du ändå var villig att resa utanför ditt småland! Ta med hundar och vapen en helg så ska vi nog kunna ordna med grävling. Verkar ha gått fram flera kullar iår och tror inte jag hinner med allt själv, så välkommen en bit upp i landet /ekebo Quote
Musköt Posted July 20, 2010 Author Posted July 20, 2010 Om du ändå var villig att resa utanför ditt småland! Ta med hundar och vapen en helg så ska vi nog kunna ordna med grävling. Verkar ha gått fram flera kullar iår och tror inte jag hinner med allt själv, så välkommen en bit upp i landet /ekebo Får väl jaga av lite här omkring först. Skulle grävlingarna börja tryta så får vi väl se. Quote
Musköt Posted August 10, 2010 Author Posted August 10, 2010 Funny säger att hon kunde tänka sig att jaga i kväll. Men inte allt för långt bort, för hennes chaufför ska jobba i morgon. Quote
Starr Posted August 10, 2010 Posted August 10, 2010 Funny säger att hon kunde tänka sig att jaga i kväll. Men inte allt för långt bort, för hennes chaufför ska jobba i morgon. Stackarn! Hon får skaffa en bättre chaffis... Quote
MaxW Posted August 10, 2010 Posted August 10, 2010 du kan komma hem till mig i stan! Såg trolig hona med unge som passerade på gatan hemma och jag är rätt säker på var grytet finns.. Tror att ett bra pass borde vara korsningen Mörners Väg/Kungsvägen! Iofs.. Länsman kan ju bli lite gramsen och vi knatar runt i stan med pistol och pannlampa.. Quote
6.5*57r Posted August 10, 2010 Posted August 10, 2010 Funny säger att hon kunde tänka sig att jaga i kväll. Men inte allt för långt bort, för hennes chaufför ska jobba i morgon. Vi möts på det vanliga stället 22.00 ikväll i Äskås? Quote
Musköt Posted August 10, 2010 Author Posted August 10, 2010 Vi möts på det vanliga stället 22.00 ikväll i Äskås? Ok! Quote
Musköt Posted August 10, 2010 Author Posted August 10, 2010 du kan komma hem till mig i stan! Såg trolig hona med unge som passerade på gatan hemma och jag är rätt säker på var grytet finns.. Tror att ett bra pass borde vara korsningen Mörners Väg/Kungsvägen! Iofs.. Länsman kan ju bli lite gramsen och vi knatar runt i stan med pistol och pannlampa.. Skulle tro att risken för blåljus är minst lika stor om jag släpper hemma i byn. Quote
KeYbonE Posted September 24, 2010 Posted September 24, 2010 Såg denna annonsen på jägareförbundet och tänkte att det kanske vore något för dig att kika upp? Länk Quote
Musköt Posted October 5, 2010 Author Posted October 5, 2010 Har en utvilad hund som vill jaga i kväll. Quote
Recommended Posts