Dunderklumpen Posted December 15, 2011 Share Posted December 15, 2011 Nytt skit ja... Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tjörnbon Posted December 15, 2011 Share Posted December 15, 2011 Nytt skit ja... Sent from my iPhone using Tapatalk Jag misstänker att du inte menade Its the shit! Så du är väl fördomsfull Jag har ju kört Opel Astra Enjoy ett tag nu så allt byte är gott byte Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dunderklumpen Posted December 15, 2011 Share Posted December 15, 2011 Så du är väl fördomsfull Inte så j*vla bara det, inte! Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Minken88 Posted December 19, 2011 Share Posted December 19, 2011 Se där, en till! Har en Honda Civic Shuttle. Min andra av samma modell men är på G att köpa mig något nytt nu Honda Hatchback kör jag med dock väldigt hal och ned i diket kommer man ibland Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaeger Posted December 19, 2011 Share Posted December 19, 2011 VW Amarok Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dahla Posted December 20, 2011 Share Posted December 20, 2011 Jeep Cherokee XJ såklart 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JacobSandström Posted December 20, 2011 Share Posted December 20, 2011 Blev trött på att köra sönder underrede och fjädring på vår Toyota Avensis. I söndags ringde jag på en annons på blocket och köpte en Ford Explorer -97 som gått 26.000 mil. Så nu slipper jag smyga fram i skogen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elfgren Posted December 20, 2011 Share Posted December 20, 2011 Kör en Audi s6´a till "vardags", tyckte den funkade gott att ta till skogen men sambon höll inte med, så för att spara lite på finbilen köpte han mig en Mazda B2600 en riktig gammal härk från -89, men lätt den bästa bil jag haft!! Tar sig fram precis överallt och jag behöver aldrig bekymra mig för vad jag lastar i den eller vad som skrapar mot lacken.. Dock en aning törstig... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BollnäsViktor Posted January 28, 2012 Share Posted January 28, 2012 Jag har en Jeep Grand cherokie limied edition. Har höjt den 11cm och köpt till ett par 33tums däck En fet ljusramp och en 3,6tons vinch. Ser riktigt frän ut om jag får såga de själv Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beaver92 Posted January 28, 2012 Share Posted January 28, 2012 Jag har en Jeep Grand cherokie limied edition. Har höjt den 11cm och köpt till ett par 33tums däck En fet ljusramp och en 3,6tons vinch. Ser riktigt frän ut om jag får såga de själv Bild! Älskar Jeep! Har själv en Cherokee limited edition 1994, rak 6a.. Dyrt att åka i när man är arbetslös:) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BollnäsViktor Posted January 28, 2012 Share Posted January 28, 2012 Bild! Älskar Jeep! Har själv en Cherokee limited edition 1994, rak 6a.. Dyrt att åka i när man är arbetslös:) Hade ingen bild när vinschen sitter på dock, Sant sant, dom är ganska törstiga, hehe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beaver92 Posted January 28, 2012 Share Posted January 28, 2012 Hade ingen bild när vinschen sitter på dock, Sant sant, dom är ganska törstiga, hehe Härligt, så en jeep ska se ut Här är min, plogade väg åt Toyotan, dock fick vi skotta två spår åt däcken och sedan ta fart, 60 cm snö och skare längst ned så det gick trögt.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bak7Fjell Posted February 24, 2012 Share Posted February 24, 2012 LC så klart :-) www.Bak7Fjell.com Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wizard Posted February 24, 2012 Share Posted February 24, 2012 Skänkte bort min gamla jaktbil häromdagen till en person som behövde den bättre. Det var min gamla trotjänare som tog mig mellan England och Sverige så många resor samt på allehanda äventyr både på och av asfalten... Hej då min gamla Jeep Cherokee -95, du var den bil som gav mig absolut minst problem här i världen! Har aldrig haft en bil som har hållt så bra trots att du har hoppats med över 30 meter i skogen och varit nersjunken i leran så att inte hjulen längre fick luft... Du hade inte ens dragkrok för du spenderade dina 15 första år i London åt någon mamma som skulle skjutsa sitt barn till och från skolan och det var tur att jag hittade dig så du fick med dina nya offroad däck åka ute i skogen också! Nu blir du nermonterad och skrotad men du kommer att leva vidare under en annan kaross eftersom mottagarbilen var i behov av organdtransplantation. Trots att du endast hade fungerat som dörrstopp till storporten på ladan i 15 månader startade du på första försöket! Det är inte illa pinkat!!! Du hade visserligen bara gått 18000 mil men det var dags att sluta köra högerstyrt för min del. Jag har sparat dina regplåtar i garaget som minne! Din ersättare Land Rover Discovery 2 gick i fem månader innan reparationerna började och de håller på än... Rest in Pieces gamla XJ. Porten står just nu och slår i vinden och du är saknad Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ante__E Posted February 24, 2012 Share Posted February 24, 2012 Xc90 d5 funkar fint det Drar strax øver 0,8blandad kørning, ca 0,7 landsvæg och det ær bra før en så stor bil, ingen værldmæstare øver stock och sten men hur ofta kør man så på jakten då? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loke Posted February 24, 2012 Share Posted February 24, 2012 Besiktade jaktbilen igår. En Land Cruiser 90-97 manuell bensinare med snart 21000mil på mätare. Direkt jag hoppade ur bilen sa jag nått i stil att man får se om gamla bettan går igenom. Brukar inte vara problem med dessa sa besiktningsmannen. 7min senare var jag på väg därifrån utan problem. Klart snabbaste besiktning jag varit med om, men jag är nöjd iaf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eka Posted February 25, 2012 Share Posted February 25, 2012 Xc90 d5 funkar fint det Drar strax øver 0,8blandad kørning, ca 0,7 landsvæg och det ær bra før en så stor bil, ingen værldmæstare øver stock och sten men hur ofta kør man så på jakten då? ganska ofta tycker jag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eka Posted February 25, 2012 Share Posted February 25, 2012 GMC Jimmy, 4,3l V6. Drar runt 1 l landsväg och 1,3-1,5 blandad körning. Tar sig fram bra och är rymlig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ante__E Posted February 25, 2012 Share Posted February 25, 2012 ganska ofta tycker jag Ja det beror væl lite på hur det ser ut på marken det iofs, och vad man anvænder bilen till Har sett de lag som drar fram ælg med bil å, då kommer inte xc`n långt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
first_clas Posted February 25, 2012 Share Posted February 25, 2012 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eka Posted February 26, 2012 Share Posted February 26, 2012 Ja det beror væl lite på hur det ser ut på marken det iofs, och vad man anvænder bilen till Har sett de lag som drar fram ælg med bil å, då kommer inte xc`n långt Hehe. Nej det är sant Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gonic Posted March 2, 2012 Share Posted March 2, 2012 Var handlar man ett sådant eminent klistermärke????? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SondreFunkquist Posted March 2, 2012 Share Posted March 2, 2012 kör golf 4 1.4 motor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vestjakt Posted July 3, 2012 Share Posted July 3, 2012 Sålde min Mazda 3 MPS och köpte en Mitsubishi Outlander 2003 som bara gått 8100mil permanent 4wd ligger runt litern. Kör den dagligen så det är inte bara en renodlad "jaktbil". Kommer bli kul till vintern och se hur den fungerar på dåligt underlag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ijahman Posted July 4, 2012 Share Posted July 4, 2012 Min JEEP. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts