Hoppa till innehåll

"Inlägg i ämnet"...


CrilleMatsson

Recommended Posts

Jag måste säga att jag älskat forumets utseende - tidigare! :P Nu är det på samma skräpsätt som det är på t.ex. "Vovve"

Vad är vitsen med att bara visa det första inlägget och sedan alla andra inlägg som ett "släktträd" i rutan "Inlägg i ämnet"?

Personligen tycker jag att det - milt uttryckt :D - är ett förbannat j-a dåligt, urtråkigt och helt j-a värdelöst sätt att visa/organisera inläggen i en tråd!!! Det är ju helt omöjligt och fruktansvärt svårt att följa inläggen i en lång tråd.

Så, nu fick jag avreagera mig lite och då känns det lite bättre. ;)

Det enda jag kan tänka mig som är positivt är att det är lättare att hitta/sålla bort specifika "forumisters" inlägg i en tråd. Ja, det är möjligt att det finns ytterligare positiva saker med detta nya utseende men det behöver jag nog få förklarat för mig för att eventuellt kunna uppskatta. ;)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jag hittade den!

Solen lyser igen! ;):P:D

PS. Ibland skulle det iofs vara bra att kunna ändra sin inställning men jag är ju traditionellt tråkig. ;)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Ibland kan inställningarna bli knasiga om man kommer in till forumet via t ex google (sökning).

Forumets motor är en av de bästa på marknaden men man kan fippla till inställningarna till det sämre om man labbar på för mycket.

Tipset är att använda forumets sökmotor och inte externa sökmotorer.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jag hittade den!

Solen lyser igen! ^_^-_-:D

PS. Ibland skulle det iofs vara bra att kunna ändra sin inställning men jag är ju traditionellt tråkig. :D

Beskriv gärna hur du gjorde, för jag tror Samme har råkat ut för samma sak, han pratade om att han bara såg ett inlägg mm.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Glad jag blir att det bara va en inställning, har irriterat mig rejält på detta länge nu. Nu gäller det bara att hitta inställningen.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.








×
×
  • Skapa ny...