Jump to content

Recommended Posts

Posted

Min tanke var ju att köpa Zeissen och sälja mitt nuvarande Burris. Som jag för övrigt är nöjd med så här långt.

Posted

Kul att det var lite drag på tillställningen :). Får vi se när de öppnar i Sisjön!

Posted

Någon som vet om XXL har Härkilas sortiment?

Mvh//Matte.

Posted

Så jäkla tröttsamt med folk som bara vill tjäna pengar istället för att låta andra som är intresserade och har ärligt uppsåt göra en bra affär för egen vinning. <_< Men...vi lever ju i ett "krämarsamhälle" och sådan är ju kapitalismen..."Upptillkamp...!"... B)

Nåväl, man hoppas att de där lirarna kommer sitta i evighet med sina sikten och ruttna...i latrin! :D:D:D

Posted

Så jäkla tröttsamt med folk som bara vill tjäna pengar istället för att låta andra som är intresserade och har ärligt uppsåt göra en bra affär för egen vinning. :rolleyes: Men...vi lever ju i ett "krämarsamhälle" och sådan är ju kapitalismen..."Upptillkamp...!"... :D

Nåväl, man hoppas att de där lirarna kommer sitta i evighet med sina sikten och ruttna...i latrin! :P:D:D

Amen!

Posted
Jävla äckliga as. Hatar sånt här lika mycket som svinen som köper koncertbiljetter för att kränga.

Nåja, nu har jag något att pyssla med i morgon. Operation brevlåda kan börja.

Den här ska du börja med: ^_^

Han har 2 sikten! <_<

Posted
Finns det någon hemsida man kan kolla på? Med öppningserbjudanden?

Det kan du!

XXL.se :-)

Posted
Den här ska du börja med: :(

Han har 2 sikten! :D

Innan någon ens tänker tanken att köpa av dessa marodörer så betänk att XXL nu säljer obelysta för 7000 och belysta för 12000....

Hooohooo där sjönk deras "förtjänst" med 2000-3000kr.... heeheeee :(

och blev genast lite mer svårsålda för jag skulle definitivt köpa ett belyst direkt ifrån butik om skillnaden är några tusenlappar mot deras hästskojar priser.

• 1 month later...
Posted

Hejsan.

Nu har man varit och besökt XXL i Arningen och jag kan ärligt talat inte förstå allt stohej över den kedjan. Iaf inte ur jaktlig synvinkel. Alla bössor var fastlåsta så man måste säga till så fort man ville pilla lite. Det kanske är vanligt att det är så? Jag tycker iaf att det är värdelöst. Utbudet gällandes jakt samt antalet vapen i kasunen var dåligt, jag köpte ett paket om 5 st Gyttorp klickpatroner till min 22a, vilka inte ens gick att använda visade det sig. Killen i kasunen var trevlig dock.

Kösystemet var helmysko, en superlång kö som tog upp plats för andra handlande i butiken, kön slutade en bit ifrån ett ställe där 5 kassörskor stod och ropade fram kunderna till betalning vartefter dom blev lediga. I min värld så tror jag att det mänskliga psyket inte vill stå i en skitlång kö utan hellre står i 5 korta även om väntetiden blir densamma i slutändan. Samt att man slipper en orm av människor som ringlar sig runt i butiken. Att sen man måste bli framropad till kassörskorna blir ju också en liten tidsförlust i sig vilket inte snabbar på processen direkt.

Mycket fanns det där, men som sagt med jaktögon sett så var det inte nått vidare värst.. Med tanke på ovan nämda stohej. <_<

Mvh//Matte.