Jack Daniels Posted October 19, 2010 Posted October 19, 2010 Någon med nån bra rävstövare/drever kring luleå området? Quote
norrjägaren Posted October 19, 2010 Posted October 19, 2010 Någon med nån bra rävstövare/drever kring luleå området? sugen att prova tysken i grytet?=) Quote
Kråkan Posted October 20, 2010 Posted October 20, 2010 Bra och bra men mina driver då räv i alla fall Sörbyn är ju bara ett stenkast från Luleå Har du nå bra marker att jaga på? Quote
Jack Daniels Posted October 24, 2010 Author Posted October 24, 2010 Jo jagar i råneå problemet är det finns väldigt mkt räv och ingen som ids jaga räv finns bara en massa hara stövare. och så hade det vart roligt att testa tysken på räv gryt Quote
Foxkiller Posted October 24, 2010 Posted October 24, 2010 Jo jagar i råneå problemet är det finns väldigt mkt räv och ingen som ids jaga räv finns bara en massa hara stövare. och så hade det vart roligt att testa tysken på räv gryt Perfekt....bara och åka dit "Kråkan" Quote
Kråkan Posted October 24, 2010 Posted October 24, 2010 Jo jagar i råneå problemet är det finns väldigt mkt räv och ingen som ids jaga räv finns bara en massa hara stövare. och så hade det vart roligt att testa tysken på räv gryt Ok var i råneå? Jag har varit en del i Jämtön å jagat. Sen ska jag nog till Böle nån helg åxå. Kustjakt är alltid intressant så jag är intresserad så länge det inte är precis vid E4an. PMa mig så ska vi se om vi kan få ihop nåt. I helgen har jag haft 3 rävar i gryt så har du en duglig hund får du kanske utryckningar norrut frammöver! Quote
Jack Daniels Posted October 25, 2010 Author Posted October 25, 2010 Ok var i råneå? Jag har varit en del i Jämtön å jagat. Sen ska jag nog till Böle nån helg åxå. Kustjakt är alltid intressant så jag är intresserad så länge det inte är precis vid E4an. PMa mig så ska vi se om vi kan få ihop nåt. I helgen har jag haft 3 rävar i gryt så har du en duglig hund får du kanske utryckningar norrut frammöver! Det är bara att höra av dig i förväg då du ska jaga räv så kommer jag! Quote
storviltsjägaren Posted December 3, 2010 Posted December 3, 2010 ursäkta att jag kapar tråden men är de någon runt uppland som har en stövare som de vill motionera i helgan är jag sugen på att haka på om de skulle gå Quote
Teffek Posted December 13, 2010 Posted December 13, 2010 Även här i norra västmanland är folk välkomna att rasta sina rävstövare. Även skyttar är välkomna att lufta bössorna på rävjakt. Quote
Recommended Posts